سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 88510
منبع : خبرگزاری تسنیم

تسهیلات 500 میلیون تومانی به واحدهای تولید اقلام بهداشتی در قم پرداخت می‌شود

قم نيوز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی با سود ۱۴ درصد به واحدهای تولید اقلام بهداشتی در قم پرداخت می‌شود.
تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به واحدهای تولید اقلام بهداشتی در قم پرداخت می‌شود
تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به واحدهای تولید اقلام بهداشتی در قم پرداخت می‌شود
به گزارش قم نیوز مصطفی کاویانی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران در سالن کرامت استانداری اظهار داشت: جلسه‌ای با دستگاه‌های خدماتی، گردشگری، تولید و صنعت برگزار و 32 پیشنهاد حمایتی از اصناف، فعالان اقتصادی قم در بحران کرونا ارائه شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: پرداخت مقری بیمه بیکاری به واجدین شرایط، پرداخت مقرری به مشاغل غیر مشمول قانون کار شامل هنرمندان و کارگران ساختمانی، استمهال حق بیمه واحدهای تولیدی و خدماتی و صنوف و تعاونی‌ها و پرداخت تسهیلات قرض الحسته به افراد فاقد درآمد ازجمله این پیشنهادات است.

کاویانی بیان کرد: پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای تولید و صنوف، تصویب ضریب صفر مالیاتی برای صنوف و واحدهای تعطیل، تمدید فرصت در پرداخت قبوض آب و برق واحدها، تحویل ماسک و اقلام بهداشتی به کارگران و جلوگیری از افزایش قیمت در بازار از دیگر پیشنهادات حمایتی است.

وی خاطرشان کرد: از دیگر اقدامات، راه‌اندازی واحدهای راکد، تحویل زمین به انجمن صنفی کارگران ساختمانی برای ساماندهی کارگران، تمدید اجازه مستاجرین از اقشار ضعیف، تمدید بازپرداخت اقساط کارگران به مدت 6 ماه، موافقت با تهاتر یا افزایش قرارداد مجموعه ورزشی برای بخش خصوصی و فریز شدن قراردادها در کرونا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم عنوان کرد: همچنین طبق یکی از این پیشنهادها، تسهیلات 500 میلیون تومانی با سود 14 درصد از طرف یکی از بانک‌ها  به واحدهای تولید اقلام بهداشتی در قم پرداخت می‌شود.

وی گفت: کاهش حق عضویت صنوف در ایام کرونا، حمایت دستگاه‌های اجرایی در مسائل بهداشتی، اعطای کارت اعتباری، تخفیف پرونده داوری در تعاون، حمایت از خانواده‌های ضعیف با پرداخت وام یک تا دو میلیون تومانی، افزایش وام سرمایه در گردش از 20 تا 50 درصد، تعویق بازپرداخت عوارض شهرداری برای واحدها و پیگیری مطالبات تأمین اجتماعی از دیگر پیشنهادات است.

کاویانی در پایان عنوان کرد: تمدید تنفس شش‌ماهه به بازپرداخت اقساط، اعمال بخشودگی جرائم بیمه، تأمین خسارات پیمانکاران راه و شهرسازی،اعمال بخشودگی جرائم از دیگر تمهیداتی است که در استان قم اجرایی شده و یا مکاتباتی با وزارت خانه داشته‌ایم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgsbw.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما