پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 88558
منبع : خبرگزاری فارس

ادامه پرداخت تسهیلات رونق تولید در قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید سال 1398 در استان تا زمان ابلاغ تسهیلات رونق تولید سال جاری ادامه دارد.
ادامه پرداخت تسهیلات رونق تولید در قم
ادامه پرداخت تسهیلات رونق تولید در قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با اشاره به برنامه‌های جهش تولید در استان قم اظهار کرد: اتخاذ تمهیدات لازم برای احیای واحدهای تملکی توسط بانک‌ها و جلوگیری از تملک واحدهای تولیدی توسط بانک‌ها و نیز تکمیل طرح‌های نیمه تمام بخش تولید با اولویت طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی موجود و برنامه ریزی برای هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های مولد و اشتغال زا از جمله برنامه‌های اقتصادی در استان قم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، نافذ و اجرایی است، اگر دستگاه اجرایی به این مصوبه اعتراض دارد، باید در عرض دو هفته اعتراض خود را اعلام کند و گرنه مصوبه ستاد، اجرایی است و باید حتما اجرا شود و این مساله جنبه قضایی نیز دارد.

سیجانی با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان قم اظهار کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید سال 1398 در استان تا زمان ابلاغ تسهیلات رونق تولید سال جاری ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته تخصصی برای اصناف در استان قم زیرنظر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای بررسی مشکلات اصناف قم تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdjk0j.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما