شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 8889

برای میزبانی فوتبال امیدهای کشور تلاش می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتبال امید اتحاد قم گفت: به عنوان قهرمان باشگاه های قم برای کسب میزبانی رقابت های فوتبال امید باشگاه های کشور تلاش می‌کنیم.
برای میزبانی فوتبال امیدهای کشور تلاش می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، حسین قاسمی اظهار داشت: تیم ما در مسابقات امسال فوتبال رده سنی امید باشگاه های قم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و بالطبع باید خود را برای حضوری موفق در رقابت های فوتبال امید باشگاه های کشور آماده کند.

ابلاغ برنامه بازی‌های امید از سوی فدراسیون فوتبال
وی در ادامه از مشخص شدن زمان برگزاری رقابت‌های مقدماتی فوتبال قهرمانی رده سنی امید باشگاه های کشور خبر داد و ابراز داشت: بر اساس برنامه ای که فعلا فدراسیون فوتبال به باشگاه ها ابلاغ کرده، آغاز این مسابقات از آذرماه خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم اضافه کرد: انشاءالله تلاش می کنیم با حمایت های هیئت فوتبال استان قم بتوانیم با جلب نظر فدراسیون فوتبال میزبانی دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات منطقه‌ای قهرمانی کشور در رده سنی امید را به قم بیاوریم.

وی تصریح کرد: هیئت فوتبال استان قم نیز امسال همانند سایر رده های سنی، یک نماینده در این مرحله از رقابت‌های فوتبال قهرمانی امید کشور خواهد داشت و بدین ترتیب تیم فوتبال رده سنی امید اتحاد شادقلی قم برای صعود با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

قاسمی با بیان اینکه از این گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند، یادآور شد: تیم‌های حاضر در گروه‌های مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی امید کشور، در مرحله مقدماتی برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: بدین ترتیب از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله بعد را به دست خواهند آورد که امیدواریم تیم رده سنی امید اتحاد شادقلی قم یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد در پایان بازی‌های گروه مقدماتی باشد.

قابلیت و ظرفیت موفقیت در لیگ امیدهای کشور را داریم
مدیر تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم در ادامه به کیفیت و نحوه برگزاری مسابقات لیگ‌های فوتبال رده‌های سنی مختلف فوتبال باشگاه‌های استان قم اشاره و بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در هیئت فوتبال، لیگ‌های استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در قالب دسته‌های مختلف به شکل منظمی برگزار شد و تیم‌های برتر خود را نیز شناخت.

وی تاکید کرد: این در حالی است که باشگاه اتحاد شادقلی نیز امسال در لیگ برتر بزرگسالان و لیگ های رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید چهار نماینده بسیار قوی و مدعی دارد که خوشبختانه در لیگ نوجوانان و لیگ امید قهرمان قم شده ایم و این برای مردم و جوانان منطقه نیروگاه و محله شادقلی قم افتخاری ارزشمند و به یادماندنی به شمار می رود.

قاسمی عنوان کرد: فوتبال در شهر مقدس قم استعدادهای بسیار زیادی دارد که خوشبختانه با توجه به علاقمندی نوجوانان و جوانان قمی دلگرمی بیشتری نسبت به رشد و توسعه فوتبال در بین باشگاه‌های سطح استان و همچنین توجه به رده‌های سنی پایه ایجاد شده است که همگی این‌ها در نهایت طی چند سال آینده به موفقیت فوتبال قم خواهد انجامید.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.v8vbjh8vo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما