سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 89185
منبع : خبرگزاری مهر

بسته‌های معیشتی میان ۹۵۰ خانواده زندانی در قم توزیع شد

قم نيوز : مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان قم گفت: این انجمن بسته‌های غذایی و کارت هدیه میان ۹۵۰ خانواده زندانی قم توزیع کرد که ارزش هر بسته ۴۷۵ میلیون تومان بود.
بسته‌های معیشتی میان ۹۵۰ خانواده زندانی در قم توزیع شد
بسته‌های معیشتی میان ۹۵۰ خانواده زندانی در قم توزیع شد
به گزارش قم نیوز سید هادی میرعظیمی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان برای آزادی زندانیانی که مرتکب خطا شده و بعد پشیمان شدند اقدام می‌کند، افزود: این انجمن در زمینه کمک به خانواده زندانیان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی فعالیت‌هایی را در ماه مبارک رمضان انجام داد.

وی بیان کرد: با تأکید رئیس دادگستری استان قم و دادستان استان مبنی بر اینکه برای معیشت خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان تلاش شود، این انجمن بسته‌های غذایی و کارت هدیه میان خانواده‌ها توزیع کرد که مبلغ بسته معیشتی ۴۷۵ میلیون تومان بود که میان ۹۵۰ خانواده زندانی توزیع شد.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان قم گفت: این انجمن مجموعه‌ای است که با مدیریت دادستان و هیئت مدیره و خیرین برنامه‌هایی را در طول سال اجرا می‌کند تا خانواده زندانیان در زمینه تأمین معیشت به مشکل برنخورند و حتی در زمینه تحصیل فرزندان زندانیان نیز تلاش می‌کند.

وی اظهار داشت: این انجمن تلاش می‌کند تا هیچ فرزند زندانی به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل نکند و در صورت آگاهی از چنین موردی با حضور مددکار فرد را به چرخه تحصیل باز می‌گرداند.

میرعظیمی گفت: حدود ۲۰ دانش آموز در طول سال به دلایل مختلف ترک تحصیل می‌کنند که به محض اطلاع مددکار وارد عمل شده و تاکنون دانش آموزی نداشتیم که به ترک تحصیل خود ادامه داده باشد.

وی با بیان اینکه ۹۵۰ خانواده زندانی عضو انجمن حمایت زندانیان قم هستند، افزود: این انجمن در زمینه ویزیت، دارو و بخش‌های پاراکلینیکی نیز به تأمین هزینه‌های خانواده‌های زندانیان نیازمند اقدام می‌کند.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان قم بیان کرد: در زمینه آموزش خانواده‌ها و فرزندانشان هر یک که نیاز به آموزش در هر حوزه‌ای داشته باشند کلاس‌های مستمر برگزار شده و آنها ملزم به حضور در کلاس‌ها هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcam6na.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما