چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : 89239
منبع : خبرگزاری تسنیم

بنیاد شهید خدمتگزار ۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان قم است

قم نيوز : مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: امروز مفتخریم خدمتگزار ۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان قم باشیم و خوشبختانه در مجموعه ای خدمت می کنیم که نیروها همدل در مسیر خدمت به شهدا و ایثارگران همواره آماده هستند.
بنیاد شهید خدمتگزار ۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان قم است
بنیاد شهید خدمتگزار ۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان قم است
ه گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسن هنرمند در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم کریمه اهل بیت(ع) اظهار داشت: در شرایط شیوع ویروس کرونا همکاران بنیاد شهید با صمیمت و همدلی در روزهای تعطیل هم دست از خدمت نکشیدند.

وی افزود: توزیع 10 هزار بسته بهداشتی، تهیه اقلام ضروری برای 1200 نفر از خانواده شهدای صعب العلاج و توزیع تبرکی های مسجد جمکران جهادگرانه در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران از جمله اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم بیان کرد: امروز مفتخریم خدمت گزار 80 هزار نفر از جامعه ایثارگران استان قم باشیم و خوشبختانه در مجموعه ای خدمت می کنیم که نیروها همدلانه در مسیر خدمت به شهدا و ایثارگران همواره آماده هستند.

حجت الاسلام هنرمند عنوان کرد: در این ایام 5000تماس با خانواده شهدا و ایثارگران برقرار شد و پزشکان پایش سلامت نیز مشاوره های تلفنی و پیگیری های درمانی را به صورت غیر حضوری دنبال کردند.

وی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به خانواده شهدا ادامه داد: دیدار از جامعه هدف و تکریم و تجلیل از اسوه های صبر و ایثار سبب تقویت روحیه خدمت و استقامت در بین این عزیزان می شود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم تصریح کرد: شناخت ایثار، گذشت و مقاومت این قشر ارزشمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به دنبال دارد، خانواده معظم شهدا خود بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

حجت الاسلام هنرمند بیان کرد: این قشر ارزشمند با ایثار جان و مال و عزیزانشان در راه اسلام و سپس پایداری و مقاومت در راه شهدا و صبر در این مسیر، به عنوان الگوها و اسوه های صبر و ایثار در جامعه معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های معنوی نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون با توجه به شیوع ویروس کرونا به جای برنامه دیدارهای حضوری، تماس های تلفنی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام می شود که دراین مدت 4080 تماس با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از سوی مدیران، معاونان و مددکاران بنیاد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم ضمن گرامی داشت سالگرد شهادت اول مجتهد شهید نهضت حضرت امام آیت الله سید محمد رضا سعیدی خاطرنشان کرد: هر ساله به این مناسبت مراسمی بر سر مزار ایشان در وادی السلام برگزار می شود، اما امسال به دلیل محدودیت های صورت گرفته و عدم امکان مراسم محضر شما فرزند برومند آن شهید والامقام رسیدیم تا از بیانات شما بهره مند شویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaouna.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما