چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 89414
منبع : خبرگزاری تسنیم

زیرساخت‌های تولید قم در راستای جذب سرمایه‌گذار تجهیز می‌شود

قم نيوز : مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در قم گفت: در جهت جذب سرمایه‌گذار در عرصه صنعت قم، زیرساخت‌های تولید در شهرک‌های صنعتی تجهیز می‌شود.
زیرساخت‌های تولید قم در راستای جذب سرمایه‌گذار تجهیز می‌شود
زیرساخت‌های تولید قم در راستای جذب سرمایه‌گذار تجهیز می‌شود
به گزارش قم نیوز سیدرضا علیزاده‌طباطبایی امروز در یازدهمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم که درسالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برخی از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی با مشکل گاز مواجه بودند که در بررسی‌های مستمر تا حد زیادی این مشکلات رفع شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در قم افزود: در جهت جذب سرمایه‌گذار در عرصه صنعت قم، زیرساخت‌های تولید در شهرک‌های صنعتی تجهیز می‌شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های خالی در شهرک‌های صنعتی نیز به خوبی شناسایی شده و با توجه به مطالبات در مسیر سرمایه‌گذاری، برخی از مشکلات در حوزه تامین زیرساختهای خدماتی همچون آب و برق و گاز رفع شد.

علیزاده طباطبایی خاطرنشان کرد: همچنین معوقات و اقساط واحدهایی که توان مالی مناسبی نداشتند تقسط شد تا بتوانیم با رفع موانع موجود، ظرفیت‌های تولید و صنعت را حفظ کنیم.

در این جلسه محمد حاجی زمانی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم نیز با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در مسیر صنعت و تولید بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی در قم، فرآوری ضایعات و تولید ثانوی و بازیابی کاغذ است که در این باره سرمایه‌گذاری با 10 میلیارد تومان سرمایه شخصی، تعهدات خود را انجام داده است.

وی تصریح کرد: در جهت دریافت 5 میلیارد تومان وام در واردات تجهیزات، هنوز تعاملی از سوی بانک عامل صورت نگرفته است و باید مساعدت لازم در جهت راه‌اندازی این کارخانه اتخاذ شود.

حاجی زمانی گفت: عدم همراهی مسئولان موجب دلسردی سرمایه‌گذاران می‌شود، اگر بتوان در شرایط بهتری از طرح‌های اقتصادی حمایت کرد، بسیاری از نیازهای کشور در همین استان تامین خواهد شد و در سال جهش تولید، رونق خوبی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjjdc.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما