جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : 90214
منبع : خبرگزاری فارس

3 مدال بانوان قم از کونگ‌فو قهرمانی کشور

قم نيوز : بانوان کونگ‌فو کار استان قم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان استایل اوسیما مسابقات کونگ‌فو زنان ایران موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شدند.
3 مدال بانوان قم از کونگ‌فو قهرمانی کشور
3 مدال بانوان قم از کونگ‌فو قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز مسابقات کونگ‌فو بانوان قهرمانی کشور در استایل اوسیما به شکل متمرکز و با بهره‌‌گیری از قابلیت‌های فضای مجازی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و تیم قم علاوه بر کسب سه مدال، در رده سنی بزرگسالان به مقام سوم کشور رسید.

رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی کشور در حالی به پایان رسید که بانوان شرکت کننده در این دوره برای کسب رتبه‌های برتر بخش‌های حرکات نمایشی، فرم ابداعی، رکیما سای و نانچیکو چوب با یکدیگر به رقابت پرداختند و مسابقات دختران جوان نیز در قالب حرکات نمایشی و فرم ابداعی به انجام رسید.

در بخش نانچیکو چوب بانوان رده سنی بزرگسالان نماینده موفق استان قم خانم کبری محرابی بود که بالاتر از رقبای خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، بخشی که در آن سعیده محمدی از استان کهکیلویه و بویر احمد در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم به هما فقیهی از همدان اختصاص پیدا کرد.

هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات نیز بین مدال‌آوران دو نماینده داشت و خانم‌ها هانیه نجفی و سمانه طالبی دو مدال برنز به ارمغان آوردند تا سهم قمی‌ها از این پیکارها مجموعا سه مدال شامل یک نشان طلا و دو مدال برنز و سکوی سومی بزرگسالان ایران باشد.

در رده‌بندی تیمی مسابقات رده سنی بزرگسالان این پیکارها تیم هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان فارس در جایگاه نخست ایستاد، کهکیلویه و بویر احمد عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و تیم منتخب دختران هیأت قم نیز مقام سوم را نصیب خود کرد، ضمن اینکه در رده جوانان تیم‌های بانوان کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان‌های فارس، البرز و خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfj0d1.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما