?>?> ضرورت ایجاد زیرساخت‌ لازم برای آموزش مجازی | قم نیوز
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : 90275
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت ایجاد زیرساخت‌ لازم برای آموزش مجازی

قم نيوز : استاندارقم گفت: باید زیرساخت‌های لازم وسخت افزاری برای آموزش غیر حضوری دانش آموزان فراهم شود.
ضرورت ایجاد زیرساخت‌ لازم برای آموزش مجازی
ضرورت ایجاد زیرساخت‌ لازم برای آموزش مجازی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست عصر یکشنبه در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به شرایط خاص جهان در مقابله با بحران کرونا بیان داشت: امروز کنترل این بیماری در اولویت برنامه‌های دولت‌ها است لذا در چنین شرایطی اعمال محدودیت‌ها در حوزه‌های مختلف یکی از اقدامات دولت‌ها است، در وزارت آموزش و پرورش نیز ارائه آموزش‌ها به صورت غیرحضوری و کاهش مراجعات دانش آموزان از بهار امسال مورد توجه قرار گرفته است.

سرمست با بیان اینکه تمام برنامه ریزی ها باید بر اساس اصل آموزش غیرحضوری تدوین شوند، گفت: دبیران باید ضمن مجهز شدن به زیرساخت‌های سخت افزاری، مهارت‌های لازم در راستای ارائه ی آموزش غیرحضوری را نیز کسب کنند.

وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت و اثربخشی برنامه‌های آموزشی و پرورشی در این دوران و اعمال نظارت‌های جدی و مستمر از سوی آموزش و پرورش استان بسیار مهم است.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود تصمیم سازی در جلسات کمیته‌های کارشناسی پیش از بررسی طرح‌ها در جلسات ستادی را ضروری دانست و تصریح کرد: در صورتیکه تصمیمات مبنای کارشناسی داشته باشند، می‌توانیم در حضور رسانه‌ها و مردم پاسخگو باشیم.

وی در پایان پروژه‌های آموزش و پرورش را در اولویت مدیریت استان قم دانست و گفت: دولت نیز اهتمام ویژه ای به برقراری امر آموزش در شرایط کرونا داشته است و بسترهای لازم در راستای محقق شدن آن را نیز فراهم کرده است.

گفتنی است در این جلسه درباره شهریه مهدهای کودک‌ها و زیرمجموعه آموزش و پرورش استان قم تصمیم گیری شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccpiqo.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما