?>?> حضور افق قم در لیگ برتر والیبال منتفی شد | قم نیوز
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : 90349
منبع : خبرگزاری مهر
با معرفی تیم های حاضر؛

حضور افق قم در لیگ برتر والیبال منتفی شد

قم نيوز : رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: با وجود اینکه افق قم ظرفیت فنی حضور در لیگ برتر را دارد اما به دلیل مشکل مالی حضور افق قم در لیگ امسال منتفی است.
حضور افق قم در لیگ برتر والیبال منتفی شد
حضور افق قم در لیگ برتر والیبال منتفی شد
به گزارش قم نیوز محمد مهدی حلوایی رئیس هیئت والیبال استان قم با اشاره به اعلام تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال توسط فدراسیون گفت: با وجود اینکه افق قم ظرفیت فنی حضور در لیگ برتر را دارد اما به دلیل مشکل مالی حضور افق قم در لیگ امسال منتفی است.

وی در ادامه تاکید کرد: افق قم از نظر مالی برای حضور در لیگ برتر با چالش‌هایی رو به رو است که نیاز به حامی مالی بسیار قوی دارد.

حلوایی افزود: با توجه به شرایط تیم افق و نبود حامی مالی و اینکه زمان اعلام آمادگی برای شرکت در لیگ برتر به پایان رسیده، حضور نماینده استان قم در این رقابت‌ها منتفی است.

به این ترتیب و با معرفی تیم‌های حاضر از سوی فدراسیون، باید دوباره منتظر حضور افق قم در لیگ دسته اول کشور باشیم. تیمی که در فصل گذشته با نتایجی درخشان، اهالی والیبال قم را برای حضور در لیگ برتر امیدوار کرد.

گفتنی است در لیگ برتر امسال والیبال حضور تیم‌های شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری گنبد، فولاد مبارکه سپاهان، هورسان رامسر، آذر باتری ارومیه، شهداب یزد، خاتم اردکان، شهرداری ورامین، پیکان و سایپا در لیگ برتر سال ۹۹ قطعی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceox8o.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما