پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 9114
در بازدید سر زده نماینده مردم قم از بخش جعفریه عنوان شد:

امیرآبادی: به طور جدی پی‌گیر مشکلات مردم بخش‌های قم هستیم

قم نيوز : قم نیوز: در ادامه بازدیدهای مهندس امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از بخش‌های تابعه استان قم، مشکلات بخش جعفریه در ارتباط مستقیم با مردم این بخش، مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در جمع مردم بخش جعفریه.
مهندس امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در جمع مردم بخش جعفریه.
به گزارش قم نیوز، در ادامه دیدارهای مردمی از بخش‌های استان قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مهندس امیرآبادی به دیدار مردم بخش جعفریه رفت تا از نزدیک ضمن ارتباط مستقیم و رودرو با ایشان، در جریان مشکلات و مسائل جاری این بخش قرار گیرد.

حسینیه امام حسین، علاوه بر مجاوران خود، میزبان انبوهی از اهالی بخش جعفریه بود که برای ملاقات رودررو و بیان مشکلات خود به دیدار مهندس امیر آبادی آمده بودند. امیرآبادی، در ابتدای این دیدار، در سخنان کوتاهی، با تاکید بر نقش مردم در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، خواستار توجه جدی مسوولین به بخش‌های اسر تان شد.

ارتباط مستقیم و ورودررو با مردم
اگر چه هر نماینده‌ای در مرکز استان خود، دارای دفتر است و موکلین می‌توانند به دفتر وی مراجعه کنند، اما با توجه به مشغله‌های متعدد نمایندگان مجلس، اغلب امکان گفتگوی مستقیم با ایشان به ویژه برای مردم روستاهای استان، فراهم نیست. امیرآبادی با بیان اینکه اغلب مردم بخش‌های تابعه و روستاهای قم از دیدار حضوری با نمایندگان خود محروم بوده و امکان دسترسی به ایشان و بیان مشکلات را ندارند،افزود: به خاطر تکریم و احترام به مردم بخش‌ها و روستاها و بررسی مشکلات آنها و با توجه به عدم امکان حضور اکثر شما در دفتر شهر قم، یک روز در هفته را به رسیدگی به وضع روستاها و بخش‌ها اختصاص داده‌ام و از این رو این بار در خدمت شما مردم عزیز بخش جعفریه هستیم.

بررسی مشکلات از نزدیک، هدف اصلی بازدید از بخش‌ها
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، هدف اصلی بازدید از بخش‌ها را بررسی مشکلات مردم از نزدیک دانست و عنوان کرد: برخی از مشکلات مردم مانند مسائل آب و برق و بهداشت در این بازدیدها، مورد بررسی قرار می‌گیرد که امکان بررسی آنها از روی کاغذ و آمار وجود ندارد. با بازدید از بخش‌ها، می توان این مشکلات را از نزدیک دید و سپس برای حل آنها اقدامات اساسی انجام داد.

وی افزود: به عنوان مثال در دیداری که از بخش کهک قم داشتیم، یک سری مشکلاتی را مردم منطقه مطرح کردند که قابل طرح در شورای عالی استان ها بود که به محض سفر وزیر راه و مسکن شهرسازی به قم، در جهت رفع آن مشکلات، سه مصوبه، گذرانده شد.

راه آوه به قم تا ده فجر دو بانده می‌شود
امیر آبادی با بیان اینکه وزیر راه و مسکن و شهرسازی، آقای نیکزاد، شخصا قول داده است که دهه فجر، راه دو بانده آوه به قم، به بهره‌برداری برسد، افزود: مشکلات دسترسی مردم بخش جعفریه به شهر قم، از نکات اصلی‌ای است که به عنوان نماینده مردم قم پی‌گیر آن هستم و مقرر شده است تا دهه فجر این مشکل حل شود و در عین حال، مرتبا این مساله را پی‌گیری می‌کنم.

مشکل آب شرب را پی‌گیری می‌کنیم
مشکل آب روستاهای بخش مرکزی قم، از دیگر مسائلی بود که امیرآبادی به طرح آن پرداخت و اظهار امیدواری کرد که این مشکلات با پی‌گیری‌های صورت گرفته در آینده نزدیک برطرف شود. وی افزود: بنای ما بر این است که تاسیسات آب نزدیک اینجا، تقویت شود که آب مناسب برای همه روستاهای نزدیک، فراهم شود.

بخش جعفریه از قم هم گرمتر است!
نماینده مردم قم، در بخش دیگری از سخنان خود، به مساله محاسبه تعرفه برق در بخش‌های قم به ویژه بخش جعفریه پرداخت و گفت: تعرفه برق بخش جعفریه هم مثل  شهر قم، باید مانند منطقه ۳ گرمسیری محاسبه گردد. این بخش در برخی از روزهای گرم سال، از قم نیز گرمتر است و روا نیست چنین منطقه گرمسیری‌ای، مانند مناطق خنکتر، هزینه برق مصرفی خود را پرداخت کنند. وی افزود: پی گیر اصلاح این تعرفه هستیم و امیدواریم به زودی این مساله در جلسه هیات دولت مطرح شود و عدالت در محاسبه تعرفه برق مصرفی استان قم، رعایت شود.

استاندار جدید قم، پی‌گیر حل مشکلات مردم است
امیر آبادی با بیان اینکه، پیریایی، با جدیت پی گیر رفع مشکلات مردم منطاق تابعه و بخش های استان می‌باشد، ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان، به ویژه استاندار قم با برنامه‌ریزی دقیقی که به عمل آورده‌اند، پی گیر رفع مشکلات مردم می‌باشند و شخص استاندار هم برنامه ریزی کرده است تا در بخش ها و روستاها حضور پیدا کند.

مرکز هسته ای نطنز، باعث افتخار ملت ماست
نماینده مردم قم در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ ما، دفاع مقدس نامیده شده است و ملت ایران با سربلندی و با عظمت زندگی می کنند و به خلاف دیگر کشورهای منطقه به برکت خون شهداء، در امنیت و آرامش هستند.

امیر آبادی، در ادامه به بازدید نمایندگان مجلس از مرکز هسته‌ای نطنز اشاره کرد و افزود: نزدیک به ۱۱ هزار سانتریفیوژ در مرکز هسته‌ای نطنز با هدف تامین اورانیوم مصرفی نیروگاه بوشهر و اورانیوم رآکتور تهران، مشغول به کار هستند و قدم به قدم دوربین های آژانس انرژی هسته ای آنجا را کنترل می‌کند. لذا هیچ چیزی را بدون هماهنگی آنها نمی توان خارج کرد و هر حرفی که علیه ایران می گویند، بهانه است.

وی با برشمردن مواضع رهبر معظم انقلاب به عنوان خط اصلی و نقشه راه مردم ایران، افزود: به فرموده رهبری، ما اگر یک قدم کوتاه بیاییم، آنها موارد دیگری خواهند خواست. آنها رسما اعلام کرده‌اند نمی خواهیم یک کشور هسته ای مسلمان به نام ایران در کنار کشورهای دیگر دارای علم هسته ای قرار بگیرد.

پس از پایان سخنان نماینده مردم قم، مردم بخش جعفریه به مدت 3 ساعت از نزدیک مشکلات خود را با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند و امیرآبادی نیز رودرور، در جریان مشکلات ایشان قرار گرفت و عنداللزوم، دستورات و توصیه‌های لازم را به ایشان ارائه داد.

در این دیدار، امام جمعه، اعضای شورای شهر و فرمانده نیروی انتظامی بخش جعفریه نیز حضور داشتند و در کنار نماینده مردم قم، مشکلات مردم را استماع کردند.

شایان ذکر است طی هفته‌های گذشته، امیر آبادی با حضور در بخش‌های خلجستان و کهک از نزدیک با مشکلات مردم این مناطق آشنا شده بود و این هفته در سومین سفر خود به بخش‌های تابعه استان، از نزدیک در جریان مشکلات مردم بخش جعفریه نیز قرار گرفت.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcg.q9yrak9qtpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما