سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 9166

کاهش 7 درصدی ثبت ازدواج در قم

قم نيوز : مدیرکل ثبت احوال استان قم از کاهش 7 درصدی ثبت ازدواج در 6 ماهه نخست امسال نسبت به 6 ماهه نخست سال 90 خبر داد.
کاهش 7 درصدی ثبت ازدواج در قم
 به گزارش قم نیوز، ولی‌الله عسکری با اشاره به ۲ هزار و ۳۵ مورد ولادت ثبتی در شهریور ماه امسال گفت: تعداد ولادت‌های ثبت شده در شش ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۳۶۱ مورد است که این رقم رشد ۸ درصدی ولادت در این مدت زمان در استان قم را نشان می‌دهد.

وی افزود: از تعداد کل ولادت‌های ثبت شده در این استان ۵ هزار و ۷۳۷ مورد مربوط به ولادت پسران و ۵ هزار و ۶۲۴ مورد مربوط به ولادت دختران در شش ماهه نخست امسال است.

وی در خصوص واقعه حیاتی فوت گفت: در شهریور ماه امسال ۴۵۵ مورد واقعه فوت در این استان به ثبت رسیده است که این رقم در شش ماهه نخست امسال تعداد ۲ هزار و ۷۳۷ مورد فوت بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه افزود: از ۲ هزار و ۷۳۷ مورد فوت ثبتی در شش ماهه نخست امسال تعداد یک هزار و ۵۴۰ مورد مربوط به مردان و یک هزار و ۱۹۷ مورد مربوط به زنان بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم با اشاره به ثبت ۹۶۳ مورد ازدواج در شهریور ماه امسال گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۶ هزار و ۴۸۵ مورد ازدواج به ثبت رسیده است که این رقم در مقایسه با شش ماهه نخست سال گذشته کاهش ۷ درصدی در این حوزه را در استان قم نشان می‌دهد.

عسکری در ادامه افزود: از تعداد کل ازدواج‌های ثبتی در شش ماهه نخست امسال ۶ هزار و ۴۲۶ مورد مربوط به ازدواج شهری و ۵۹ مورد ازدواج روستایی در استان قم است.

وی با اشاره به ۲۵۵ مورد طلاق ثبتی در شهریور ماه امسال گفت: در شش ماهه امسال یک هزار و ۲۰۹ مورد طلاق در این استان به ثبت رسیده است که در مقایسه با شش ماهه نخست سال ۹۰ رشد یک درصدی را نشان می‌دهد.

عسکری در پایان گفت: از تعداد یک هزار و ۲۰۹ طلاق ثبت شده در شش ماهه نخست امسال تعداد ۱۱۶۶ مورد طلاق شهری و ۴۳ مورد طلاق روستایی است.

انتهاي پیام /115/
https://qomnews.ir/vdcd.90n2yt0f9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما