شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 91760
منبع : خبرگزاری فارس

تست کرونا بسکتبالیست‌های شیمیدر منفی شد

قم نيوز : تست کرونا بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدر قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر منفی اعلام شد تا شاگردان مصطفی هاشمی در سلامت کامل آماده رویارویی با حریفان شوند.
تست کرونا بسکتبالیست‌های شیمیدر منفی شد
تست کرونا بسکتبالیست‌های شیمیدر منفی شد
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدر قم تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای حضور موفق در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از روز 23 شهریور ماه با جدّی‌ترین تدابیر بهداشتی استارت زده، دقیقا بعد از انتخاب مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی و پس از اینکه در واپسین روزهای بازار نقل و انتقالات مهره‌های مد نظر خود را جذب کرد.

این تیم که نسبت به دوره قبل لیگ برتر هم در کادر فنی و هم در ترکیب بازیکنان خود دست‌خوش تغییرات وسیع شده اما با مدیریت هنریک درغوکاسیان مدیرعامل کاردان خود و همچنین درایت مصطفی هاشمی بسکتبالیست‌های مطرحی را جذب کرد و تیمی متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه را تشکیل داده، این روزها در تهران مشغول تمرینات آماده‌سازی است.

در حالی که این روزها موضوع ویروس کرونا نگرانی‌های زیادی را بابت شروع لیگ برتر و سلامت بازیکنان ایجاد کرده، بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شیمیدر تست PCR دادند و نتیجه تست تمام آنها منفی اعلام شد تا شاگردان هاشمی در سلامت کامل خود را برای رویارویی با حریفان آماده کنند.

شیمیدر در حالی تمرین می‌کند که پس از درخواست فدراسیون بسکتبال برای دریافت مجوز شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش این مجوز را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صادر کرد و طبق برنامه فدراسیون قرار است بازی‌ها به شکل متمرکز در تهران انجام شود.

فدراسیون به تمام لیگ برتری‌ها تکلیف کرده که قرنطینه تیم‌ها قبل از مسابقات و انجام تست PCR از جمله موارد مهم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی است و همه تیم‌ها موظف به رعایت آن هستند تا لیگ برتر از پانزدهم آبان به صورت متمرکز و بدون حضور تماشاگران در تهران آغاز شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxmqo.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما