دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 91807
منبع : خبرگزاری فارس

یگان حفاظت با ورود دام‌های غیر مجاز به مراتع استان برخورد می‌کند

قم نيوز : فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم چرا دام‌های غیر مجاز در مراتع را بار اضافی بر دوش این استان دانست و گفت: نیروهای یگان حفاظت به دنبال مشارکت در مدیریت چرای دام هستند و با ورود دام‌های غیرمجاز به مراتع استان برخورد می‌کنند.
یگان حفاظت با ورود دام‌های غیر مجاز به مراتع استان برخورد می‌کند
یگان حفاظت با ورود دام‌های غیر مجاز به مراتع استان برخورد می‌کند
به گزارش قم نیوز محمد علی درودیان امروز با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت این اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی به دنبال حراست از دارایی‌های غیر مستقیم مردم هستند، اظهار کرد: حفظ مراتع و جلوگیری از هر گونه تخریب و تصرف به آن‌ها از جمله رسالت‌های یگان حفاظت است که تاکنون به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مساحت کل استان قم یک میلیون و 123 هزار و 800 هکتار است، عنوان کرد: بیش از 950 هزار هکتار از این مساحت به عنوان اراضی ملی خارج از محدوده شهر تعریف شده است و 723 هزار و 19 هکتار از این اراضی به مراتع اختصاص دارد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با تاکید بر اینکه چرای دام‌های غیرمجاز در مراتع استان بار اضافی بر دوش این استان است، اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت به دنبال مشارکت در مدیریت چرای دام هستند و با ورود دام‌های غیرمجاز به مراتع استان برخورد می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه منابع طبیعی بدون مشارکت مردم نمی‌توان به نتیجه رسید، عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این حوزه می‌توانند با شماره مستقیم 1504 تماس گرفته در هر نقطه از ایران اسلامی، تخلف متخلفان را گزارش دهند تا نیروهای یگان حفاظت برخورد با آنان را دنبال کنند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefv8o.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما