دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 92402
بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران اعلام کرد؛

عدم تمدید مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

قم نيوز : ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران تا 30 آبان ادامه دارد و این مهلت تمدید نمی‌شود
ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران تا 30 آبان ادامه دارد
ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران تا 30 آبان ادامه دارد
به گزارش قم نیوز طبق اعلام شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران، تا امروز بیش از ۱۵۰۰ اثر برای شرکت در جشنواره وب و موبایل ایران ثبت شده است که از این تعداد ۳۸۰ اثر اپلیکیشن موبایلی هستند. این آمار حاکی از استقبال بیشتر نسبت به دوره‌های گذشته جشنواره است در این میان بیشترین استقبال با گروه‌های «فروشگاه‌‌های تخصصی» «فروشگاه آنلاین – خرید آنلاین» «خدمات مربوط به کسب و کارها» «تبلیغات و بازاریابی دیجیتال» «سلامت الکترونیک» «فین تیک» بوده‌است.

شایان شلیله: تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره 20درصد افزایش داشته است
شایان شلیله بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران ضمن اعلام عدم تمدید مهلت ثبت‌نام در این جشنواره گفت: از نظر من امسال استقبال خوب بوده است؛ چراکه به نسبت بازه زمانی مشابه در سال گذشته تعداد شرکت کنندگان ۲۰٪ افزایش داشته‌است.

وی افزود: این موضوع که مهلت ثبت‌نام تمدید نشود از سال گذشته آغاز شد. معمولا اکثر جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام چندین مرتبه به تمدید مهلت ثبت‌نام اقدام می‌کنند اما ما در جشنواره وب و موبایل از سال گذشته تصمیم گرفتیم که در زمانبندی پروسه جشنواره دقت زیادی به خرج بدهیم و این باعث می‌شود که مهلت ثبت‌نام در جشنواره تمدید نشود.
 
میلاد احرامپوش: در دوره قبلی جشنواره، اختتامیه را سر ساعت شروع کردیم و به پایان رساندیم
میلاد احرامپوش دیگر عضو شورای سیاست‌‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران با اشاره استقبال خوب علاقمندان از جشنواره علیرغم تاثیرگذاری شرایط خاص کشور بر روی کسب و کارها بیان کرد: در طی چند سال اخیر تصمیم داشتیم که در جهت حفظ برنامه زمان‌بندی جشنواره چه در اختتامیه و چه فرآیند ثبت‌نام، تمدیدی نداشته باشیم و همه چیز طبق زمان‌بندی پیش رود؛ بنایراین امسال تصمیم گرفتیم مهلت ثبت‌نام آثار تمدید نشود. البته همچنان فرصت ثبت‌نام باقی مانده و امیدوارم کسانی که علاقه‌مند به ثبت سایت یا اپلیکیشن خود در جشنواره وب و موبایل ایران هستند، ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
 
رضا الفت‌نسب: 17درصد ثبت‌نام کنندگان استارتاپ‌های جدید هستند
رضا الفت‌نسب دبیر سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز با اشاره به استقبال مخاطبان از این دوره از جشنواره گفت: علی رغم تصورات ما نسبت به عدم استقبال علاقمندان به حضور در جشنواره آن هم به علت شیوع ویروس کرونا خوشبختانه ثبت نام از همان ابتدا با استقبال خوب مدیران وب سایت ها و نرم افزارها روبرو شد ما را برآن داشت تاریخ ثبت نام را تمدید نکنیم، امیدواریم کسی از ثبت نام جای نماند. در این میان این نکته هم برای ما جالب بود که حدود ۱۷٪ از آثار ثبت‌نام کرده استارتاپ‌های جدید و یا کمتر شناخته شده بودند.
 
لازم به ذکر است که امکان شرکت به‌طور همزمان در دو گروه و استفاده از اسکرین شات و ویدئو از اثر به داشبورد آثار اضافه شده است و در ادامه قابلیت دایرکتوری جشنواره وب و موبایل فعال می‌شود، این قابلیت باعث می‌شود گروهی که اثر در آن شرکت کرده برای عموم قابل مشاهده باشد و کابران با انتخاب گروه یا شاخه مد نظر خود میتوانند آثار برتر ایران در این دسته را ببینند.

در پایان از افراد علاقمند به شرکت در این جشنواره دعوت می‌شود که تا پیش از 30 آبان ثبت‌نام خود را نهایی کنند. زیرا این آخرین مهلت ثبت‌نام است.


انتهای خبر / 106
 
https://qomnews.ir/vdcgxt9y.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما