دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 92422
با حضور مدیر حوزه‌های علمیه صورت گرفت

رونمایی از سایت انگلیسی شهرداری قم، پوستر روز قم و کتاب روایت انقلاب

قم نيوز :  با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور، از سایت انگلیسی شهرداری قم، پوستر روز قم و شعار این روز در سال جاری و کتاب روایت انقلاب قم رونمایی شد.
رونمایی از سایت انگلیسی شهرداری، پوستر روز قم و کتاب روایت انقلاب با حضور مدیر حوزه های علمیه
رونمایی از سایت انگلیسی شهرداری، پوستر روز قم و کتاب روایت انقلاب با حضور مدیر حوزه های علمیه
به گزارش قم نیوز در حاشیه دیدار مدیران شهری با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه قم، از سایت انگلیسی شهرداری قم، پوستر روز قم و شعار این روز در سال جاری و کتاب روایت انقلاب قم رونمایی شد.

در این نشست آیت‌الله اعرافی با تقدیر از راه‌اندازی این نسخه انگلیسی، بر اهمیت اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و اقدامات حوزه شهرداری به زبان‌های مختلف تأکید کرد.

وی افزود: اگر به این چند سالی که از فعالیت شهردار قم و تیم مدیریت شهری در قم می‌گذرد نگاهی بیندازیم باید به آن نمره خوبی بدهیم.

شهردار قم هم در این جلسه قم را یک جهان شهر دانست و به اقدامات شهرداری قم در زمینه تحقق این نگاه نسبت به شهر قم اشاره کرد.

در پایان این نشست، با حضور آیت‌الله اعرافی از سایت انگلیسی شهرداری، پوستر روز قم و همچنین کتاب «روایت انقلاب» رونمایی شد. کتاب «روایت انقلاب» در راستای به تصویر کشیدن گوشه‌ای از رشادت‌های دلیرمردان شهر قم به‌ویژه در خیابان چهارمردان در دوران آغازین انقلاب اسلامی تدوین‌شده است.


گفتنی است ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به‌عنوان روز قم تعیین ‌شده و شهرداری قم برای گرامیداشت این روز ۵۰۰ برنامه پیش‌بینی کرده است.

انتهای خبر / 106
https://qomnews.ir/vdcir5a3.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما