چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 92485

اقتدار شیمیدر با تداوم بردهای 100 تایی و قرارگرفتن در صدر جدول

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم دومین مسابقه خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل آینده‌سازان تهران پشت‌سر گذاشت.
قتدار شیمیدر با تداوم بردهای 100 تایی و قرارگرفتن در صدر جدول
قتدار شیمیدر با تداوم بردهای 100 تایی و قرارگرفتن در صدر جدول
به گزارش قم نیوز دیدارهای مرحله گروهی فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با انجام یک مسابقه از گروه دوم در تالار بسکتبال آزادی امروز ادامه یافت و شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم برابر تیم آینده‌سازان تهران به دومین برد متوالی خود دست یافتند.

نماینده بسکتبال قم که با برتری 109 بر 69 از نخستین بازی خود برابر نیروی زمینی تهران با روحیه و انگیزه بالا گام به این مسابقه گذاشته بود با اینکه در آغاز این دیدار شروع خوبی نداشت اما رفته رفته بر جریان بازی مسلط شد و با تدابیر سرمربی کاردان خود دو امتیاز با ارزش این بازی را از آن خود کرد.

بسکتبالیست‌های شیمیدر قم که امسال نیز با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر بسکتبال کشور به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی گام به مسابقات گذاشته‌اند، در این دیدار مجموعا تیم برتر میدان بودند و مزد بازی قابل قبول خود را با برتری 107 بر 92 به دست آوردند.

بازی‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در مرحله نخست از دور مقدماتی این فصل برای تیم شیمیدر قم به پایان رسید و شاگردان مصطفی هاشمی در روزهای 21 و 22 آبان ماه نظاره‌گر رقابت سایر حریفان هم‌گروه خود نظیر ذوب‌آهن اصفهان، کوچین آمل، شهرداری بندرعباس و مس کرمان خواهند بود.

شیمیدر قم بعد از مسابقه با آینده‌سازان تهران با تصمیم مصطفی هاشمی سرمربی خود چند روزی به استراحت می‌رود تا از شروع هفته آینده دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای بازی‌های دور دوم مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از سر بگیرد.

گفتنی است که در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور 16 تیم در دو گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا جایگاه تیم‌ها در هر گروه برای حضور در مرحله پلی‌آف مشخص شود، ضمن اینکه بعد از مرحله نخست لیگ برتر، تیم ملی کشورمان به مسابقات انتخابی کاپ آسیا می‌رود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchmknw.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما