قم نيوز : مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به اینکه بوستان شهیدان زین‌الدین افتتاح شده است گفت: 5 میلیارد تومان از اعتبارات منطقه به تکمیل بوستان شهیدان زین‌الدین اختصاص داده شد.
اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای تکمیل بوستان شهیدان زین‌الدین
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به تکمیل بوستان شهیدان زین‌الدین، اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت شهید زین‌الدین بوستانی که با نام این شهید بزرگوار مزین شده است افتتاح شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به مساحت ۳ هکتاری این بوستان، افزود: در سال جاری ۵ میلیارد تومان به منظور تکمیل بوستان شهیدان زین‌الدین از محل اعتبارات منطقه چهار اختصاص داده شده است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اجرای عملیات عمرانی این بوستان تصریح کرد: محوطه سازی و کف فرش و همچنین جداره و پایدارسازی دیوارهای پیرامونی بوستان انجام شده است.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در بوستان زین‌الدین هم اشاره کرد و گفت: نرده گذاری بوستان انجام شده و عملیات روشنایی و کاشت فضای سبز آن نیز تکمیل شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به موقعیت قرارگیری این بوستان، افزود: بوستان شهیدان زین‌الدین جنب مسجد شهرک شهید زین‌الدین واقع شده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc0sqo.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما