سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 93530

85 درصد مردم قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: در این ‌یک ماه حدود ۸۵ درصد همکاری مردم قم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشتیم، در عین ‌حال ممکن است این محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها برای برخی زیان‌بار بوده باشد.
۸۵ درصد مردم قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند
۸۵ درصد مردم قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان‌پور امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: قم جزو استان‌هایی است که بیشتر از سایر استان‌ها پلاک‌های غیربومی دارد و روزانه تعداد زیادی برگه تردد برای رفت ‌و آمد شهروندان صادر می‌شود.

وی افزود: در حال تهیه گزارشی برای ستاد ملی کرونا هستیم تا در محدودیت‌های آینده قم نیز با استان تهران یکپارچه دیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بیان کرد: مشکلات در کشورمان زیاد است و هدفمان این است که مشکلات استان برطرف شود.

سلیمان‌پور عنوان کرد: شهر مقدس قم شهر علم و فقاهت است و تلاش می‌کنیم با بهره‌مندی از آموزه‌های دینی برنامه‌های خود را در راستای پیشرفت این شهر انجام دهیم.

وی تصریح کرد: روحیه در زمینه برطرف کردن بیماری بسیار مؤثر است، افرادی که به کرونا مبتلا می‌شوند با فشار روحی سختی دست ‌و پنجه نرم می‌کنند که اعضای خانواده و دوستان باید وی را کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان اینکه نشان دادن حقیقت و رفع شبهه و مقابله با فتنه از جمله برکات اطلاع‌رسانی صحیح است عنوان کرد: عدم شفافیت و اطلاع‌رسانی صحیح سبب آسیب و مشکلات زیادی می‌شود و برخی افراد به این دلیل منحرف شدند و این موضوع نشان‌دهنده اطلاع‌رسانی است.

سلیمان‌پور با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ شهید سلیمانی افزود: اینکه همه ما عاشق مکتب حاج قاسم هستیم و خدمات ایشان باید نوشته شود تا سال‌ها باقی بماند چون سردار سلیمانی برای دین و انقلاب و نظام برکت بود و باید از ظرفیت شورای اطلاع‌رسانی در راستای ترویج فرهنگ این شهید والامقام بهره‌مند شویم.

وی بیان کرد: ابتدای آذرماه که یک ماه شد مردم قم نهایت همکاری را برای مقابله با ویروس کرونا داشتند و در این ‌یک ماه حدود 85 درصد همکاری مردم قم را داشتیم، در عین‌ حال ممکن است این محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها برای برخی زیان‌بار بوده باشد.

 کمتر از 200 بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تأکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی برای مقابله با کرونا عنوان کرد: میزان بستری‌های مبتلابه کرونا به بیش از 800 نفر رسیده بود ولی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمتر از 200 نفر از بیمارستان‌های قم بستری هستند و به‌زودی وارد وضعیت زرد شویم و امیدواریم روزی به وضعیت سفید برسیم.

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت هیچ شهری در کشور قرمز نیست که این مسئله اقدامی بزرگ، خوشحال‌کننده و دستاوردی برای نظام است که نشان‌ دهنده اهمیت انسجام وحدت در برطرف شدن مشکل است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyieh.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما