> حمایت اداره کل ورزش و جوانان از فوتبال قم | قم نیوز
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 93649

حمایت اداره کل ورزش و جوانان از فوتبال قم

قم نيوز : معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: رویکرد این اداره کل حمایت از فوتبال قم است زیرا ورزش استانی زنده است که فوتبال در آن زنده باشد.
حمایت اداره کل ورزش و جوانان از فوتبال قم
حمایت اداره کل ورزش و جوانان از فوتبال قم
به گزارش قم نیوز تیمی که امسال به نمایندگی از استان قم در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادگان به میدان می‌رود سوهان محمد است، تیمی که متشکل از کادر فنی و بازیکنان شاخص بومی با انگیزه صعود به دسته بالاتر به مصاف حریفان خود می‌رود.

مطابق معمول تمام تیم‌های حرفه‌ای، سوهانی‌ها در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ آزادگان مراسم رونمایی از پیراهن خود را برگزار کردند و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم که یکی از حاضرین در این مراسم بود، در سخنانی اظهار کرد: ورزش استانی زنده است که فوتبال در آن استان زنده باشد، هر اندازه در هر رشته‌ای موفق باشیم باز هم مردم از ما سراغ فوتبال را می‌گیرند و به همین دلیل رویکرد اداره کل حمایت از فوتبال قم است.

روح‌الله رمضانی ادامه داد: ورزش در استان قم از نظر جذب منابع بخش خصوصی محروم مانده است، اگر امروز استان کرمان به سطحی رسیده که ظرفیت میزبانی یک تورنمنت رسمی قاره‌ای را دارد به دلیل همین میزان بهره‌مندی از منابعی است که بخش خصوصی به ارمغان می‌آورد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: تیم‌هایی که از قم در لیگ‌های برتر ورزش کشور حضور دارند عملکرد رضایت‌بخشی داشته‌اند، نماینده فوتبال قم نیز برای موفقیت باید از مدیریت قوی بهره‌مند شود، به طور کلی موفقیت یک تیم الزاما پشتوانه مالی آن تیم نیست.

رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در پنج گروه 13 تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و تیم سوهان محمد قم با هدایت علیرضا خلجی به مصاف حریفان می‌رود، تیمی که در گروه دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaoino.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما