يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : 93657
کارشناس رسانه مطرح کرد:

مراد از مکتب سلیمانی یعنی پیدا کردن مرام و مسلک شهید

قم نيوز : یک کارشناس رسانه باتاکید بر سخنان رهبر انقلاب مبنی بر پیدا کردن مسیر مکتب شهید سلیمانی گفت: مراد از مکتب حاج قاسم پیداکردن مرام و مسلک شهید است که سبب رسیدن ایشان به این مقام و منزلت شد.
مراد از مکتب سلیمانی یعنی پیدا کردن مرام و مسلک شهید
مراد از مکتب سلیمانی یعنی پیدا کردن مرام و مسلک شهید
به گزارش قم نیوز ابوذر منتظر قائم با اشاره به میزان پرداختن به شخصیت شهید سلیمانی در فضای مجازی در یک سال اخیر گفت: در مورد پرداختن به شخصیت حاج قاسم در فضای مجازی حقیقتاً این مسئله مطرح است که به طور عمیق این امر صورت نگرفته و خیلی سطحی و به صورت محدود در فایل‌های صوتی و تصویری مطرح شده است در حالی که مسأله ما تنها شخصیت شهید سلیمانی نیست، بلکه مسئله مکتبی است که شهید سلیمانی در آن رشد پیدا کرده و به عنوان یک فرمانده مقاومت و مخلص مطرح شده است.

وی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیدا کردن مسیر مکتب شهید سلیمانی افزود: منظور رهبر انقلاب از پیدا کردن مکتب سلیمانی این نیست که مکتب برای خود حاج قاسم است، بلکه مراد پیدا کردن مرام و مسلک آن شهید بزرگوار است که سبب شد تا ایشان به این مقام و جایگاه برسند و متأسفانه در فضای مجازی این مسئله اصلاً پررنگ نشد و فقط به خود شخصیت حاج قاسم پرداخته‌اند.

کارشناس فضای مجازی با اشاره به بسته شدن صحفه‌های اینستاگرام و توئیتر عنوان کرد: بسته شدن صحفه‌های کاربران ایرانی در شبکه‌های خارجی ناشی از اشکال فردی خود افراد است، به دلیل اینکه نیروی خودی انتظار دارد رسانه دشمن حامل پیام مکتب سلیمانی شود و اجازه بدهد که این مکتب به طور دقیق و مؤثر فعالیت خود را ادامه دهد.

وی افزود: دشمن برای فریب جریان رسانه‌ای انقلابی برنامه‌ریزی کرده و گاهی پست‌هایی شدیداً انقلابی در شبکه‌های اجتماعی کار شده، ولی نه اخطار و نه بسته شدن صفحه رخ داده که این هم از بازی‌های دشمن است که با این کار می‌خواهد تعداد کاربران خودش را در پیام رسان‌های خود بالا ببرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjameh.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما