قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: انتقام جبهه مقاومت از قاتلان سردار دل‌ها انتقام قطعی است و رها نخواهد شد، تشیع جنازه باشکوه این دو شهید بزرگ سرآغازی برای شکست و انتقام از شهادت سرداران مقاومت خود بود.
آیت‌الله اعرافی: انتقام جبهه مقاومت از قاتلان حاج قاسم رها نخواهد شد
آیت‌الله اعرافی: انتقام جبهه مقاومت از قاتلان حاج قاسم رها نخواهد شد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ظهر امروز در همایش جبهه جهانی شباب المقاومه که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: جبهه مقاومت اسلامی در طول دو دهه اخیر باوجود تمام سرکوب‌ها و مخالفت‌ها، تحولات عظیمی در منطقه رقم‌زده و فصل جدیدی در تاریخ امت اسلام به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین نمادهای جریان مقاومت حاج قاسم سلیمانی بود، افزود: این جریان باتدبیر رهبری شکل گرفت که فصلی جدید و برگی نو در تاریخ امت اسلام رقم زد و  به یاری خداوند ادامه پیدا خواهد کرد و با خون شهیدان عمیق‌تر خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اقدامات سردار سلیمانی برای مقابله با گروه‌های تکفیری بیان کرد: شهید سلیمانی نماد فصل نو و شبکه بین‌المللی اسلامی بود و داعش را شکست داد و اگر می‌ماند وضعیت جهان اسلام بسیار ناگوار بود.

شهیدان سلیمانی و ابو مهدی المهندس نماد اخلاق، بصیرت و جان‌فشانی برای اسلام بودند

امام‌جمعه قم عنوان کرد: شهیدان سلیمانی و ابو مهدی المهندس نماد اخلاق، بصیرت، آگاه به شرایط و جان‌فشانی برای اسلام بودند، جوانان در سراسر کشورهای اسلامی باید فضیلت‌های این دو شهید گران‌قدر را بشناسند و از آن‌ها الگوبرداری کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان با تأکید بر تداوم مسیر سردار سلیمانی گفت: این دو شهید بزرگ به ما می‌گویند شایسته نیست امت اسلام با بیش از یک میلیارد و نیم جمعیت و بهره‌مندی از ذخایر بی‌پایان و منابع انسانی و نسل جوان غیور و شجاع و نقاط استراتژیک، اسیر یک آمریکا و صهیونیست‌ها باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: انتقام جبهه مقاومت از قاتلان سردار دل‌ها انتقام قطعی است و رها نخواهد شد، تشیع جنازه باشکوه این دو شهید بزرگ سرآغازی برای شکست و انتقام از شهادت سرداران مقاومت خود بود.

آیت‌الله اعرافی تصریح کرد: امروز با الهام از مکتب شهیدان سلیمانی و ابو مهدی المهندس باید گفت زیبنده نیست یک رژیم غاصب و ضعیف که هفتاد سال از تأسیس شدنش می‌گذرد یا دولت‌های حقیر همچون سعودی‌ها با مقدرات امت اسلام بازی کنند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: امروز اراده ملت‌ها تجسم پیداکرده و اسرائیل را در محاصره کامل قرارداد و جریان مقاومت در سرزمین‌های اشغالی شکل داد و جوانانی بزرگ و سردارانی رشید تربیت شدند و محوریت قدس مورد تأکید قرار گرفت و گفتمان انقلاب انتشار روزافزون پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، در حاشیه همایش جبهه جهانی شباب المقاومه نمایشگاه تخصصی شهید ابو مهدی مهندس شامل عکس‌های منتشرنشده و برخی وسایل شخصی وی مانند انگشتر، ساعت، تسبیح و غیره در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdj90n.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما