قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه با کمک خیرین توانستیم کارگروه‌های مختلفی را تشکیل دهیم و ماموریت‌ها را مشخص کنیم، گفت: خیرین در کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا نیز تاثیر گذار هستند.
خیرین در کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا تاثیرگذار هستند
خیرین در کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا تاثیرگذار هستند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از ۱۶۰۰ دستگاه اکسیژن و مانومتر اهدایی مجمع خیرین سلامت استان قم با بیان اینکه از آغاز شیوع کرونا در استان قم انگیزه خیرخواهی خیرین به کمک دولت آمد و با کمک خیرین توانستیم کارگروه‌های مختلفی را تشکیل دهیم و مأموریت‌ها را مشخص کنیم، گفت: خیرین در کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا نیز نقش مؤثری داشتند.

استاندار قم با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت، پشتیبانی تجهیزات و بیمارستان‌ها را عهده دار شد و قرارگاه مردمی ستاد کرونا نیز حمایت‌های معیشتی را در دستور کار قرار داد، افزود: با تشکیل کارگروهی با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد برای اطلاع رسانی و ارائه ی آموزش‌های پیشگیرانه، صنعتگران و مدیران بخش خصوصی نیز در تأمین بسته‌های اقتصادی و معیشتی کمک شایانی ارائه دادند.

وی با تاکید بر اینکه کارگروه بانوان و خانواده برای حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تشکیل شد و کارگروه جوانان هلال احمر نیز در جهت امداد و پشتیبانی گام‌های مؤثری برداشت، ادامه داد: تشخیص درست جامعه‌ی هدف در راستای اعطای بسته‌های حمایتی را در دستور کار مسئولان قرار دادیم و تلاش کردیم تا حداکثر افراد آسیب دیده از کرونا مورد پشتیبانی قرار بگیرند.

سرمست با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن وضعیت شیوع کرونا و جهش این ویروس، گفت: مهمترین راهکار شناخته شده در مقابله با این ویروس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که امیدواریم مردم مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchq6nw.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما