قم نيوز : رئیس سازمان صنعت معدن تجارت قم گفت: با وجود فشار‌های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، وضعیت فعالیت بخش تولید قم نشان از استقبال سرمایه‌گذاران دارد.
افزایش استقبال سرمایه‌گذاران برای فعالیت‌های تولیدی در قم
افزایش استقبال سرمایه‌گذاران برای فعالیت‌های تولیدی در قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت:  صنعت قم طی‌سال‌های اخیر مسیر رو به رشدی را طی کرده و اکنون آماده است تا در زمینه تامین انواع محصولات راهبردی مورد نیاز کشور، ظرفیت‌های تولیدی خود را گسترش دهد.

سیجانی افزود: در همین رابطه برای استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی به‌منظور گسترش توانمندی‌های بخش تولید استان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های متنوع صنعت قم شناسایی و به فعالان اقتصادی معرفی‌شده است.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: هم راستا با راهبرد جهش تولید، روند بهره‌برداری از واحد‌های جدید صنعتی در قم طی امسال با مشارکت بخش خصوصی بدون توقف ادامه یافت و بیش از صد واحد طی این مدت وارد مدار تولید شد.

او ادامه داد: همچنین با راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان و تسهیل امور در این بخش، بستر‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت‌های صنعتی در قم بیش‌ازپیش فراهم شده‌است.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد: قم به دلیل داشتن موقعیت گردشگری زیارتی و لزوم تامین مایحتاج زائران و همچنین نزدیکی به عمده بازار‌های مصرف کشور، موقعیت مطلوبی برای تولید انواع محصولات صنعتی با قابلیت رقابت‌پذیری بالا در بازار دارد که این مزیت موجب استقبال گسترده سرمایه‌گذاران برای فعالیت در بخش‌های تولیدی استان شده است.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحد‌های صنعتی قم فراتر از ۵۱ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۵۸ هزار تَن فرصت اشتغال ایجادشده است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هرکدام از آن‌ها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال دارد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaoano.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما