قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: آیت‌الله مصباح یزدی در کنار همه‌ فعالیت‌های علمی یک مجاهد درراه خدا بود، از جوانی با تمام وجودش برای اسلام، انقلاب اسلامی، امام و رهبری فعالیت کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه: آیت‌الله مصباح یزدی یک "مجاهدفی سبیل الله" بود
مدیر حوزه‌های علمیه: آیت‌الله مصباح یزدی یک "مجاهدفی سبیل الله" بود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علیرضا اعرافی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله مصباح یزدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آیت‌الله مصباح یزدی در کنار همه‌ فعالیت‌های علمی یک مجاهد درراه خدا بود.

وی افزود: این عالم ربانی از جوانی با تمام وجودش برای اسلام، انقلاب اسلامی، امام و رهبری فعالیت کرد و در این راه از تمام شئونات شخصی‌اش هم می‌گذشت و این بسیار ویژگی مهمی است.

مدیر حوزه‌های علمیه بابیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی عالمی بااخلاق و دوست‌داشتنی بود، بیان کرد: آیت‌الله مصباح یزدی در نظامات آموزشی، طراحی‌های آموزشی، برنامه‌های درسی و متون چه برای حوزه و چه برای دانشگاه یک مبتکر و خلاق بود.

عضو فقهای شورای نگهبان ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله مصباح را موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: تواضع، فروتنی، مهربانی، لطافت روح و توجهات معنوی از جلوه‌های شخصیتی این عالم وارسته است.

امام‌جمعه قم بابیان اینکه نقد آیت‌الله مصباح یزدی به فلسفه غرب یک نقد تمام‌عیار و از موضع یک فیلسوف نوآور، مبتکر و بسیار عمیق است، خاطرنشان کرد: این علم مجاهد در حوزه فلسفه‌های مضاف و مباحث جدید در حوزه علوم انسانی و اجتماعی بنیان‌گذار بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchm6nw.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما