قم نيوز : مدیر جامعه الزهرا(س)از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ثبت‌نام از ۱۹ دی آغازشده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.
ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌ الزهرا(س) در سال تحصیلی جدید آغاز شد
ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌ الزهرا(س) در سال تحصیلی جدید آغاز شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید محمود مدنی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا(س)، اظهار داشت: ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی 1401-1400 از 19 دی آغازشده و تا 22 بهمن ادامه دارد.

مدیر جامعه الزهرا(س)به بیان سه بخش عمده این مرکز آموزشی پرداخت و عنوان کرد: بخش حوزوی این مرکز هم‌اکنون بیش از 22 هزار طلبه از بیش از 50 ملیت جهان و داخل کشور دارد که در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: بخش دانشگاهی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی با بیش از 12 رشته تحصیلی پذیرای بیش از 500 دانشجوی خواهر طلبه بوده که تک جنسیتی هستند؛ بخش سوم آموزش‌وپرورش است که از پیش‌دبستانی تا دبیرستان و دبیرستان‌های معارف را پوشش می‌دهد و 2500 دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند.

مدیر جامعه الزهرا(س)رسالت اصلی این مرکز علمی و آموزشی را پذیرش طلاب در بخش حوزوی دانست و ابراز کرد:زمان ثبت‌نام 19 دی تا 22 بهمن در نظر گرفته‌شده که دو حادثه مهم و بزرگ انقلاب اسلامی را یادآوری می‌کند.

به گفته مدنی، جامعه الزهرا(س) در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و خروجی‌های مختلف در مجموعه آموزش‌وپرورش، آموزش‌های عالی، حوزه‌های علمیه و مدیریت‌های فرهنگی در خارج و داخل کشور داشته است.

وی به برگزاری همایش فارغ‌التحصیلان جامعه الزهرا(س) در شبه‌قاره هند اشاره و اظهار کرد:بیش از 85 درصد شرکت‌کنندگان این همایش یا مدیر و یا مؤسس حوزه علمیه بودند و افراد تأثیرگذار جامعه شیعیان هند محسوب می‌شدند.

مدیر جامعه الزهرا(س) بیان کرد:با ایجاد کانون‌های استانی جامعه الزهرا(س) به فعالیت‌های پراکنده شکل واحد دادیم تا اینکه به فعالیت‌های طلاب جامعه الزهرا(س) سازمان مناسبی داده شود.

مدنی از انتشار سه مجله پژوهشی و 16 نشریه داخلی در جامعه الزهرا(س) خبر داد و گفت: نسخه‌های دیجیتال در سامانه‌های مختلف و سایت جامعه الزهرا(س) قابل‌عرضه است.

مدیر جامعه الزهرا(س)با بیان اینکه آزمون عمومی بخش حوزوی به‌صورت مجازی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد:در صورت تغییر و بهبود شرایط این آزمون حضوری برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی دوره تمام‌وقت در نوبت عصر خبر داد و افزود:این آمادگی راداریم رشته‌های جدیدی را در جامعه الزهرا(س) راه‌اندازی کنیم اما منتظر تصویب مراجع هستیم.

مدنی در پایان خاطرنشان کرد:تصمیم بر این است برای سال آینده سه هزار نفر پذیرش داشته باشیم اما منتظر مصوبه هیئت‌امنا هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzwnw.23nx-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما