يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 93972

حذف 230 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در قم ‌

قم نيوز : معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی گفت: باوجود اطلاع‌رسانی صورت گرفته برخی از متقاضیان نسبت به تکمیل فرم «جی» و واریز وجه اقدام نکردند و طبق قانون بیش از ۲۳۰ نفر به دلیل عدم واریزی حذف شدند.
حذف ۲۳۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در قم ‌
حذف ۲۳۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در قم ‌
به گزارش قم نیوز داوود طلوعی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای تأمین مسکن استان که در سالن کراکت استانداری برگزار شد اظهار داشت: 2 هزار و 630 نفر در دو مرحله قرعه‌کشی آورده  اختصاصی را واریز و هم‌چنین مراحل ثبت‌نام را پشت سر و تعیین تکلیف شدند اما باوجود اطلاع‌رسانی از رادیو و تلویزیون و باوجود تمدید زمان 230 نفر به دلیل واریز نشدن وجه و 678 هم به خاطر تکمیل فرم «جی» از این طرح حذف شدند.

وی افزود: طرح اقدام ملی مسکن  بانام زیتون یکتا 6 در مرحله اجرای ساختمانی است و 1 تا 7 هم در حال آماده‌سازی  خواهد بود، عمده جدول آن شروع و آماده آسفالت معابر است و متقاضیان طی 2 مرحله از 4 هزار و 400 متقاضی  2 هزار و 620 نفر تعیین تکلیف شدند.

به گفته وی، زیتون 6؛ 7 و 9 و هم‌چنین 10 زمین محله 10 بلوار امام صادق به آن اختصاص‌یافته و عملیات خاکی و جدولی آن شروع‌شده است شرکت‌های خدماتی خدمات آسفالتی را شروع و آب و فاضلاب هم تأمین‌شده منتظر تائید نقشه برای ادامه عملیات تا مرحله اجرایی هستیم.

شروع عملیات ساختمانی برای 27 هکتاری ستاد فرمان امام (ره)

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی بیان کرد: عملیات ساختمانی 27 هکتاری روبروی دانشگاه آزاد عملیات اجرایی آن شروع و قرارداد واگذاری زیتون 8 به بنیاد مسکن و بقیه به ستاد فرمان امام واگذارشده است، کارگروه استانداری و نظام‌مهندسی و شهرداری طرح‌ها را تائید کرده اما درخواست داریم که شهرداری به‌طور ویژه با ما همکاری لازم را برای صدور پروانه موقت انجام دهد.

قم از استان‌های پیشرو درزمینهٔ طرح اقدام ملی مسکن است

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی در بخش پایانی سخنان خود گفت: استان قم از استان‌های پیشرو درزمینهٔ طرح اقدام ملی مسکن است و تاکنون درزمینهٔ واگذاری زمین و ثبت‌نام مشکلاتی نداشتیم اما اگر بخواهیم جزو استان‌هایی باشیم که در اجرای عملیات ساخت‌وساز و آماده‌سازی هم جزو 3 استان اول باشیم باید مشکلات صدور پروانه موقت در شهرداری وتاسیسات زیربنایی و هم‌چنین امور زیربنایی خدماتی آن اجرا شود.

طلوعی افزود: شهرداری باید در امر صدور موقت پروانه اقدام و همکاری کند مشکل صدور پروانه موقت در محله 10 داریم اگر صدور پروانه 27 هکتاری شروع شود تأسیسات زیربنایی بررسی و عملیات اجرایی تحویل واحدها هم به‌سرعت شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8heh.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما