يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : 94730
رهبر شیعیان بحرین:

ایستادگی ملت بحرین تا پیروزی نهایی ادامه دارد

قم نيوز : شیخ عیسی قاسم گفت:ملت مقاوم بحرین همچنان با گذشت یک دهه از انتفاضه تا پیروزی نهایی در صحنه حضور دارند.
ایستادگی ملت بحرین تا پیروزی نهایی ادامه دارد
ایستادگی ملت بحرین تا پیروزی نهایی ادامه دارد
به گزارش قم نیوز آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین دیشب و در مراسم دهمین سالگرد انقلاب بحرین که در سالن جلسات مجتمع امام صادق(ع) قم برگزار شد با بیان این که انقلاب بحرین برای رسیدن به وطنی عاری از بی عدالتی و دست درازی به ثروت‌های عمومی و حکم رانی ظالمانه شکل گرفت، تاکید کرد: ملت مقاوم و صبور بحرین همچنان با گذشت یک دهه از این انتفاضه، استوار و با عزمی راسخ تا رسیدن به خواسته‌های تغییر طلبانه و اصلاح ریشه‌ای و جدی پافشاری می کنند و تا پیروزی نهایی و رسیدن به حق خود و دور کردن میهنشان از رنج و محنت اعتراض در این صحنه حضور دارند.

او افزود: هرگز تفرقه، کشتار، ویرانی، خراب کاری، آشوب و جایگزینی ظالمی با ظالم دیگر یا مظلومی با مظلوم دیگر انگیزه‌ی این جنبش نبوده و نخواهد بود.

شیخ عیسی قاسم ادامه داد: از دیگر خواسته‌های به حق مردم بحرین در این انتفاضه این است که درگیری میان سنی و شیعه یا عرب با غیر عرب تمام شود و به جای آن، برادری و انسانیت، امنیت و قدرت، عزت و زندگی با کرامت جایگزین شود.

عمل مجرمانه رژیم حاکم بحرین در عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها
شیخ عیسی قاسم گفت: هنوز اتفاق جدیدی در مقابل خواسته‌های ملت بحرین رخ نداده و موضع رسمی و سخت گیرانه دستگاه حاکم که با هرگونه اصلاحی مخالف است و روز به روز هم بر فشار و خشونت و سرکوب آن افزوده می‌شود تغییری نکرده است.

او  افزود: علاوه بر افزایش سخت گیری‌ها و سرکوب متعرضان، شاهد آن هستیم که دستگاه حاکم در بحرین مرتکب عمل مجرمانه و گستاخانه در معاهده عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شده است.
رهبر شیعیان بحرین افزود: این معاهده در اصل تقویت رژیم صهیونیستی و پیمان بستن با دشمن امت است که بدون شک این اقدام شکاف میان نظام و امت بحرین را بیشتر کرد.

شکست سیاست‌های احمقانه ترامپ نتیجه مقاومت و اتحاد ایرانی‌ها
آیت الله شیخ عیسی قاسم در بخش دیگری از سخنرانی خود در این مراسم، به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران و بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام اشاره کرد و گفت: سیاست احمقانه ترامپ در نقض برجام و تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، نه تنها این کشور را به زانو درنیاورد بلکه با ایستادگی و اتحاد ملت ایران، این تحریم‌ها شکست خورد.

او  تصریح کرد: البته احتمال دارد آمریکا در سایه سیاست‌های بایدن به برجام بازگردد که این احتمال را خوی متکبرانه آمریکایی‌ها، پایبند نبودنشان به عهد و پیمان هایشان و موضع گیری رژیم صهیونیستی تهدید می کند.

تغییر رویه آمریکا فرصتی است برای بازسازی منطقه
رهبر شیعیان بحرین گفت: اگر زمانی آمریکا جنگ علیه مردم مظلوم یمن را متوقف کند، همه مرز‌ها در منطقه در امنیت و آرامش قرار گیرند و صلح حقیقی حاکم شود و یمن از محاصره و تحریم بیرون بیاید این پیروزی تمام منطقه و پیروزی جهان عرب و امت اسلام به شمار خواهد رفت.

او  افزود: با این اقدام فرصتی پدید می‌آید برای ساخت ویرانی‌ها و پیشرفت و جبران عقب ماندگی‌های زیادی که جنگ‌ها و آشوب‌ها و دشمنی‌ها پدید آورده است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در بخش پایانی سخنرانی خود گفت: آن‌هایی که در منطقه، راه دخالت‌های نظامی قدرت‌های بیگانه در منطقه را باز می کنند و به آمریکا رشوه می‌دهند و می گویند یا باید یمن شکست بخورد و جمهوری اسلامی خوار و ذلیل شود یا این که در جهنم بسوزیم و همه از بین برویم! بسیار نادان و به دور از احساسات اسلامی - انسانی هستند.

او افزود: چه باشکوه و چه سودمند و امنیت بخش است اقدام دولت‌هایی در منطقه که پیشگام پیمان امت‌های اسلامی می‌شوند و حرکت تمدن بشری در مسیر اسلام را رهبری می کنند تا هم خود و هم دیگر امت‌های مسلمان منفعت ببرند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdccxmqo.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما