چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 95101

مسئولان باید برای رفاه مردم همه ظرفیت‌ها را بکارگیرند

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید جهان شیعه با تاکید بر اینکه همه مردم به امنیت، عدل و رفاه محتاج هستند، گفت: همه مسئولان باید همه ظرفیت خود را بکارگیرند تا بتوانند این نیازهای اساسی مردم را تامین کنند و در این مسیر نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.
مسئولان باید برای رفاه مردم همه ظرفیت‌ها را بکارگیرند
مسئولان باید برای رفاه مردم همه ظرفیت‌ها را بکارگیرند
به گزارش قم نیوز  آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه ساختن اجتماع و جامعه رسالت خود انسان‌هاست، اظهار کرد: رسیدن به جامعه مطلوب نیازمند تشکیل یک سامانه است که ما با انقلاب اسلامی سامانه کمونیستی و غربی را کنار زده و به دنبال یک سامانه اسلامی هستیم و این کار در درجه اول وظیفه مسئولان و در درجه دوم کار مردم است.

وی از تلاش استکبار جهانی برای مقابله با سامانه اسلامی یاد کرد و افزود: اکنون دشمنان اسلام در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و از پول، اجرا و نقشه برخوردار هستند و برای جلوگیری از تشکیل سامانه اسلامی تلاش می‌کنند.

مرجع تقلید جهان شیعه گفت: همانطور که امام خمینی(ره) نیز تاکید داشتند ظلم، جهل و فقر باید در جامعه از بین برود چراکه با وجود این سه هیچ حرکتی نمی‌توان در جامعه انجام داد؛ مردم فقیر عاجز هستند و نمی‌توانند کاری انجام دهند و ما در قدم اول به جای ظلم باید به دنبال عدالت، به جای جهل به دنبال علم و فرهنگ و به جای فقر به جای رفاه باشیم.

وی  با تاکید بر اینکه همه مردم به امنیت، عدل و رفاه محتاج هستند، اضافه کرد: همه مسئولان باید همه ظرفیت خود را بکارگیرند تا بتوانند این نیازهای اساسی مردم را تامین کنند و در این مسیر نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: مسئولان باید یک زندگی برای مردم بسازند که این زندگی از ظلم، جهل و فقر خالی باشد؛ اکنون همه ظرفیت‌ها در اختیار است و باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfyyd1.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما