سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : 95261

ثبت پرگل‌ترین پیروزی لیگ برتر بسکتبال به نام شیمیدر قم

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم با اقتدار و کسب دو برد بالای 100 گل از مرحله نخست پلی‌آف عبور و به جمع تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران صعود کرد.
ثبت پرگل‌ترین پیروزی لیگ برتر بسکتبال به نام شیمیدر قم
ثبت پرگل‌ترین پیروزی لیگ برتر بسکتبال به نام شیمیدر قم
به گزارش قم نیوز مرحله نخست پلی‌آف فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور فرصت بسیار خوبی بود تا کادر فنی شیمیدر به بازیکنان جوان و آینده‌دار این تیم فرصت خودنمایی داده و بازیکنان خارجی جدید نیز با سایر شیمیدری‌ها هماهنگ‌تر شوند.

بعد از برتری قاطع شیمیدر قم با نتیجه 109 بر 66 در نخستین بازی مرحله پلی‌آف برابر تیم خانه بسکتبال خوزستان، دومین بازی آنها عصر هجدهمین روز اسفند ماه 1399 در سالن بسکتبال آزادی بار دیگر جذاب و تماشایی بود و شیمیدر توانست این مسابقه را هم با نتیجه قابل ملاحظه و جالب 117 بر 59 به نفع خود تمام کند.

نماینده بسکتبال قم در تمام لحظات این بازی از تیم هفتم جدول رده‌بندی گروه نخست مرحله مقدماتی جلو بود و در روزی که جوان‌ها به خوبی مزد اعتماد کادر فنی را دادند، این برد پرگل برای شیمیدر به ثبت رسید و اتفاق ویژه این است که شیمیدر پرگل‌ترین پیروزی در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را به نام خود ثبت کرد.

تا این مقطع از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هیچ تیمی به اندازه شیمیدر نتوانسته به حریف مقابل خود گل بزند، بدین‌ترتیب شاگردان مصطفی هاشمی راهی مرحله یک چهارم نهایی شده و در جمع هشت تیم برتر این فصل باید روزهای 6 و 8 فروردین‌ماه سال 1400 در سالن آزادی با برنده مسابقه اکسون تهران و شهرداری بندرعباس دیدار کنند.

در این مسابقه تقریبا تمام شیمیدری‌ها موفق به کسب امتیاز برای تیم‌شان شدند اما وحید حاجیان همانند بازی نخست دو تیم که امتیازآورترین بازیکن میدان بود، این عملکرد را تکرار کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccsiqo.2bqpe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما