چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 95276

تشخیص اراضی ملی از تعرض ‌ها جلوگیری می‌کند

قم نيوز : رئیس‌کل دادگستری استان قم از نقش مهم کاداستر اراضی ملی در کاهش اختلافات یاد کرد و گفت: وجود سامانه تشخیص اراضی ملی و مشخص کردن مالکیت‌ها و همچنین مرزبندی‌ها روند حفاظت از منابع طبیعی را راحت‌تر و از تعرض‌ها جلوگیری می‌کند.
تشخیص اراضی ملی از تعرض ‌ها جلوگیری می‌کند
تشخیص اراضی ملی از تعرض ‌ها جلوگیری می‌کند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری صبح امروز در پنجمین روز از هفته منابع طبیعی در دیدار با جمعی از مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، با تاکید بر اینکه وضعیت آینده منابع طبیعی و آبخیزداری در استان قم بهتر از گذشته است و با گذشت زمان پیشرفت در این حوزه‌ها قابل مشاهده خواهد بود، اظهار کرد: ارائه خدمات با بهره‌مندی از فضاهای مجازی و بسترهای الکترونیکی سرعت و کیفیت مطلوب‌تری را به دنبال خواهد داشت.

وی از نقش مهم کاداستر اراضی ملی در کاهش اختلافات یاد کرد و گفت: وجود سامانه تشخیص اراضی ملی و مشخص کردن مالکیت‌ها و همچنین مرزبندی‌ها روند حفاظت از منابع طبیعی را راحت‌تر و از تعرض‌ها جلوگیری می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با تاکید بر اینکه دادگستری در تمام مراحل بر اساس قانون به دنبال حفظ اراضی ملی و جلوگیری از تصرف و همچنین مقابله با متخلفان است، عنوان کرد: البته که همیشه باید نسبت به مباحث پیشگیرانه تاکید شود چراکه پیشگیری قبل از جرم به عنوان یک اولویت مطرح است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdciqra3.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما