قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: باید تقوا و اعتقادات دانشجویان و نسل جوان تقویت شود، در کنار تدریس بر تقوای این عزیزان تأکید شود.
آیت‌الله علوی گرگانی:"تقوا و اعتقادات" دانشجویان در کنار تدریس موردتوجه قرار بگیرد
آیت‌الله علوی گرگانی:"تقوا و اعتقادات" دانشجویان در کنار تدریس موردتوجه قرار بگیرد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: شما با جوانان سروکار دارید و نسل جوان نیروی ارزشمند و افتخار هر کشور هستند.

وی موضوع کیفیت و رشته درسی دانشجویان را موردتوجه قرارداد و افزود: آینده این عزیزان بسیار مهم است و ساعاتی که این دانشجویان در کلاس درس و فراگیری آموزش هستند باید با برنامه‌ریزی مناسب حداکثر استفاده را ببرند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: انسان در رشته حیاتی می‌تواند مراحل بالاتر برود، بوعلی سینا و رازی و میرداماد هرکدام سلسله کمالات هستند و راه را به‌خوبی پیمودند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: به بوعلی سینا گفته شد چه اقدامی کردی که به این مقام رسیدی در پاسخ گفت دو اصل داشتم  و در این دو اصل به موفقیت رسیدم، اصل اول اینکه در همه امورات اعتمادم به خداوند بود و مرحله دوم اینکه صرف اعتماد تنها نیست بلکه کاربرد عملی می‌خواهد که انسان را رشد دهد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: انسان هنگامی‌که توکلش به خداوند باشد و بداند همه‌چیزی که دارد برای خداوند است موفق می‌شود، تقوا موضوع بسیار مهم است و باید تقوا و اعتقادات دانشجویان و نسل جوان تقویت شود، باید در کنار تدریس بر تقوای دانشجویان تأکید شود و این موضوع باید موردتوجه شما باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjiteh.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما