جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 95450

تعیین تکلیف 21 میلیارد تومان ابلاغ اعتباری اخیر به قم

قم نيوز : اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان تکلیف حدود 21 میلیارد تومان ابلاغ اعتباری اخیر را به استان قم مشخص کردند.
تعیین تکلیف 21 میلیارد تومان ابلاغ اعتباری اخیر به قم
تعیین تکلیف 21 میلیارد تومان ابلاغ اعتباری اخیر به قم
به گزارش قم نیوز نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان با ارائه گزارشی از سوی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درباره اعتبارات هزینه ای استان در سال 1399 همراه بود.

نعمت الله امانی در ارائه این گزارش اظهار کرد: در ابتدای سال جاری، 194 میلیارد تومان به عنوان اعتبار هزینه ای به استان تخصیص داده شد.

وی افزود: البته بررسی ها نشان داد تنها حقوق و دستمزد نیروهای رسمی، قراردادی و شرکتی دستگاه های اجرایی استان در سال جاری، 202 میلیارد تومان خواهد بود که از این رو، 8 میلیارد تومان کسری در همان ابتدا مشخص شد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم خاطر نشان کرد: خوشبختانه در چند روز اخیر اعتباری در حدود 21 میلیارد تومان به استان ابلاغ شد که توزیع این رقم بر اساس نظر شورای برنامه ریزی و توسعه استان خواهد بود.

امانی در ادامه پیشنهاد داد تا این ابلاغ اعتباری برای بحث های اولویت داری مانند دیون قبوض دستگاه های اجرایی، دیون تأمین اجتماعی و همچنین تأمین بخشی از سرانه پرسنلی هزینه شود که این پیشنهاد با موافقت اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همراه شد.

همچنین اعضای این شورا در نشست امروز خود با پیشنهادهای ارائه شده از سوی کارگروه های زیرمجموعه شورا در موضوعاتی مانند تخصیص زمین برای احداث ترمینال پسته، کارخانه رویه کفش، مجتمع گردشگری روستایی و همچنین مزرعه پرورش شترمرغ در برخی مناطق استان مانند قمرود، روستای شمس آباد، روستای کرمجگان و شهر جعفریه موافقت کردند.

احداث سکّوی انتقال موقت پسماند در شهرک امام خمینی (ره) و همچنین واگذاری موقت سه ساله ساختمان در اختیار فرمانداری قم به دادگستری سلفچگان بخش دیگری از مصوبات امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccx0qo.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما