يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 95599

پیش بینی احتمال حضور زائران پیاده در جمکران

قم نيوز : معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از پیش بینی احتمال حضور زائران پیاده در شب و روز نیمه شعبان در این مسجد خبر داد و گفت: زائران حتما باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند و ماسک بزنند.
پیش بینی احتمال حضور زائران پیاده در جمکران
پیش بینی احتمال حضور زائران پیاده در جمکران
به گزارش قم نیوز ابراهیم صدوقی در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با بیان پیشرو بودن مسجد مقدس جمکران در رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: همه برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان در سال جاری به صورت مجازی و بر پایه پخش از رسانه های جمعی و گروهی خواهد بود.

وی افزود: بخش اصلی مسجد مقدس جمکران از دو هفته پیش بسته شده و زائران نیز موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای حضور در صحن های مسجد هستند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران همچنین با تقدیر از فعالیت خادمان افتخاری سلامت و نیروهای هلال احمر برای رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی در مسجد مقدس جمکران یادآور شد: همکاری و همیاری همه دست اندرکاران سبب شد تا مراسم تحویل سال جدید در این مکان مقدس با مدیریت جمعیت حاضر شده به بهترین شکل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه درب صحن های مسجد مقدس جمکران به روی زائران باز خواهد بود خاطرنشان کرد: پیش بینی حضور زائران پیاده در مراسم امسال شده است و از این رو، مراسم شب و روز نیمه شعبان از تلویزیون های شهری تعبیه شده در صحن های مختلف مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.

صدوقی همچنین گفت: همه تدابیر برای مدیریت جمیعت در مراسم سال جاری انجام شده تا همه شیوه نامه های بهداشتی بویژه فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از ماسک توسط همه زائران رعایت شود.

همچنین معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم نیز در این نشسست بیان کرد: به دستور استاندار قم، بنده و همکاران در شب و روز نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران مستقر خواهیم بود و اوضاع را از نزدیک رصد خواهیم کرد.

یونس عالی پور اضافه کرد: مراسم شب و روز نیمه شعبان در سال جاری با توجه به محدویت های کرونایی برگزار خواهد شد و ایستگاه های صلواتی هم تنها به فعالیت های فرهنگی خواهند پرداخت و توزیع اقلام غذایی را نخواهند داشت.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgyn9y.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما