سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 95636

برترین‌های تنیس روی‌میز قم معرفی شدند

قم نيوز : برترین‌های مسابقات رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و پیشکسوتان تنیس روی‌میز قم و نفرات اول تا سوم رقابت‌های پینگ‌پنگ بخش‌های تابعه قم معرفی شدند.
برترین‌های تنیس روی‌میز قم معرفی شدند
برترین‌های تنیس روی‌میز قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز با پایان مسابقات پیشکسوتان تنیس روی‌میز ویژه متولدین سال 1345 به پائین در خانه پینگ پنگ قم، حسین رزاقی، عباس اشعری رئیس اسبق هیات تنیس روی‌میز قم، نظرالله جعفریان و محمدحسن صادقی اول تا چهارم شدند، در حالی که مسوول برگزاری مسابقات ولی‌الله دیرباز بود.

در رقابت‌های گروه سنی متولدین 1345 تا 1352 پینگ‌پنگ پیشکسوتان قم نیز حسن امامقلی، مجتبی بکایی و محسن دلاوری اول تا سوم شدند، در شرایطی که سرداوری این رقابت‌ را سعید آذرنوش انجام داد، ضمن اینکه در پایان از سوی هیئت قم جوایزی به نفرات برتر اهدا شد.

هیئت تنیس روی‌میز استان قم رقابت‌های تنیس‌ روی‌میز رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر قم را نیز در خانه پینگ‌پنگ قم برگزار کرد و در پایان زهرا مصباحی و بهاره بهمنی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و مقام سوم مشترک به فاطمه شهیدی و فاطمه بابایی اختصاص یافت و برترین‌ها تقدیر شدند.

همچنین مسابقات تنیس روی‌میز بخش‌های تابعه استان قم در خانه پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و در پایان نمایندگان بخش جعفریه یعنی سیدسجاد موسوی و علی بهنیا قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و مقام سوم مشترک به حسین قاسمی از بخش کهک و علی‌اصغر گل از بخش مرکزی قم رسید، ضمن اینکه در بخش تیمی به ترتیب بخش جعفریه، بخش کهک و بخش مرکزی اول تا سوم شدند و از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.

مسابقات تنیس روی‌میز رده‌های سنی نونهالان پسر زیر ۱۱ سال و نوجوانان زیر 15 سال نیز دیگر فعالیت‌ هیئت تنیس روی‌میز قم به مناسبت آغاز سال 1400 است که در رده سنی زیر 11 سال ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1388 به بالا و در رده زیر 15 سال ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 به بالا برگزار شد.

با پایان این رقابت‌ها در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم، در رده نونهالان به ترتیب کسری شایسته، مهدی عموئیان و علی کاظمی اول تا سوم شدند و در رده نوجوانان محمدحسن حبیبی، مهدی حشمبان و مهدی بهدریان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تجلیل شدند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciqqa3.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما