سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 95638

والیبالیست قم در اردوی مسابقات قهرمانی آسیا

قم نيوز : رئیس هیئت والیبال استان قم از دعوت بازیکن آینده‌دار والیبال قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.
والیبالیست قم در اردوی مسابقات قهرمانی آسیا
والیبالیست قم در اردوی مسابقات قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز محمدمهدی حلوایی اظهار کرد: محمدمهدی زرقان‌وطن والیبالیست نوجوان استان قم با دعوت کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان به اردوی جدید این تیم دعوت شد، در حالی که اردوهای آماده‌سازی این تیم در سال جاری به میزبانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اردوی جدید تیم ملی به مدت ۱۲ روز برگزار می‌شود و دو روز استراحت بین هر مرحله برنامه‌ریزی شده، ضمن اینکه از ۲۸ بازیکن دعوت شده به این اردو ۱۰ نفر در دو مرحله آینده اردو را ترک می‌کنند و ادامه تمرینات از مرحله سوم سال جاری با ۱۸ والیبالیست پیگیری خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان قم با بیان اینکه هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان را مسعود آرمات بر عهده دارد، ابراز کرد: کادر فنی تیم ملی از میان 43 بازیکن در اردوی پایانی سال 1399، بازیکنان حاضر در اردوی جدید انتخاب و به نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم در سال 1400 دعوت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: محمدمهدی زرقان‌وطن که یکی از استعدادهای خوش‌آتیه والیبال قم به شمار می‌رود به اتفاق دیگر والیبالیست‌های دعوت شده به این مرحله از اردو، باید ساعت ۱۷ روز شنبه چهاردهم فروردین خود را به رضا عسکری سرپرست تیم در آکادمی ملی المپیک معرفی کند.

حلوایی در پایان با اشاره به میزبانی کشورمان از پیکارهای آسیایی این رشته، اظهار کرد: کشورمان در سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان خواهد بود و این رقابت‌ها از دوم تا یازدهم شهریورماه برگزار می‌شود و امیدواریم که نماینده والیبال قم نیز یکی از اعضای تیم زیر ۱۹ سال ایران بوده و شایستگی خود را در مسیر رشد و پیشرفت بیشتر به خوبی به نمایش بگذارد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaaino.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما