سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : 95643

نخستین تمرین والیبالیست‌های جوان قم در سال جدید

قم نيوز : تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال جوانان قم برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی سال 1400 جوانان کشور زیر نظر کادر فنی این تیم آغاز شد.
نخستین تمرین والیبالیست‌های جوان قم در سال جدید
نخستین تمرین والیبالیست‌های جوان قم در سال جدید
به گزارش قم نیوز علاوه بر مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی باشگاه‌های کشور که همانند رده بزرگسالان با حضور والیبالیست‌های نوجوان، جوان و امید در هر دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، پیکارهای قهرمانی کشور نیز هر ساله با رقابت استعدادهای این رشته از نقاط مختلف کشور به انجام می‌رسد.

حتی فدراسیون والیبال مسابقات رده‌های سنی پایه قهرمانی کشور را در قالب دسته‌های مختلف برگزار می‌کند تا فرصت حضور در این رویداد به تمامی استان‌های کشور برسد، اما در سال 1399 این رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به انجام نرسید و حالا بعد از یک سال وقفه قرار است در سال 1400 برگزار شود.

بر همین اساس استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی والیبالیست‌های استان قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زده شده و بعد از معرفی کادر فنی این سه تیم‌، تمرینات آنها نیز رسما شروع شد تا قم با تمام توان و قدرت تابستان سال جاری در این مسابقات به میدان برود.

نخستین جلسه تمرین والیبالیست‌های جوان قم در دهمین روز فروردین ماه سال 1400 در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم در حالی برگزار شد که سیدروح‌الله شفیعی از مربیان جوان و البته با دانش و سازنده والیبال قم هدایت این تیم مستعد را بر عهده دارد.

سرمربی تیم والیبال جوانان قم نفرات مورد نظر خود برای حضور در اردوی این تیم را در دو گروه معرفی کرد و بر این اساس در گروه نخست تمرینات، پاسورهای این تیم موسوی، باقریان، محمدی و متین ‌رضایی هستند، بازیکنان سرعتی این تیم محمدرضا قاسمی، طاها موسوی، نعیمی و مرادمند خواهند بود و به عنوان قطر پاسور نیز هاشمی، کشاورز، آقازیارتی و حاجی‌بابایی برای حضور در تمرینات برگزیده شده‌اند.

در گروه دوم تمرینات نیز حسنی، برقعی و درامامی به عنوان لیبرو زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند و بازیکنان قدرتی این تیم عباس باقری، سینا احمدی، مراد گنجه، گرایی، مهران حمیدی، فرمانی، چراغی، هوشنگی و اعتمادفر خواهند بود که باید 15 دقیقه قبل از ساعت تمرین در سالن شهدای دروازه‌ری قم حضور یابند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgw39y.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما