پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 95670

پیش بینی وزش باد و بارندگی در روز طبیعت

قم نيوز : مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از پیش بینی سازمان هواشناسی قم برای روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه بر اساس وضعیت وزش شدید باد و بارندگی خبر داد.
پیش بینی وزش باد و بارندگی در روز طبیعت
پیش بینی وزش باد و بارندگی در روز طبیعت
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی با اعلام این خبر افزود: علاوه بر وزش باد شدید و بارندگی، احتمال آب ‌گرفتگی در استان و شهر قم نیز در این دو روز پیش بینی شده است.

وی از آمادگی شهرداری قم برای هرگونه بارش بهاری در روزهای آینده سخن گفت و اضافه کرد: تدابیر و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و از سال ‌های قبل نیز برنامه ‌ریزی مدوّنی برای رفع آب‌ گرفتگی ‌ها در سطح شهر در نظر گرفته ‌شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با هشدار به مردم برای روزهای آینده درباره وزش باد شدید و بارندگی ‌ها تصریح کرد: توصیه می شود تا مردم در این دو روز از مزارع، باغات، اطراف رودخانه ‌ها، سازه‌ های شهری و درختان دوری و همچنین از پارک خودروها در معابر شهری و زیر درختان خودداری کنند.

میرهادی با بیان این که سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری در راستای راهنمایی مردم به ‌صورت 24 ساعته آماده خدمت ‌رسانی است عنوان کرد: عوامل مختلف خدمات شهری شهرداری برای آخر هفته جاری و بویژه سیزدهم فروردین ماه و روز طبیعت، در آمادگی کامل قرار دارند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgz39y.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما