جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 95686

آمادگی شهرداری قم برای حضور مردم در بوستان ها

قم نيوز : مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای حضور مردم در بوستان ها و پارک ها در روز طبیعت از آنان خواست شیوه نامه های بهداشتی را به احترام کادر بهداشت و درمان رعایت کنند.
توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی
توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی با اعلام این خبر اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ممنوعیت حضور مردم در بوستان ها و پارک ها در روز طبیعت منحصر به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی شد و از این رو این ممنوعیت در شهر مقدس قم با وضعیت زرد لغو شد.

وی افزود: بر این اساس، مجموعه مدیریت شهری و شهرداری قم خود را برای حضور شهروندان در بوستان ها و فضاهای سبز در روز طبیعت آماده کرده اند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم همچنین با تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک در روز طبیعت اظهار کرد: خوشبختانه شهروندان در یک سال گذشته همکاری خوبی در کنترل بیماری کرونا با مسؤولان داشته اند و امیدواریم در روز طبیعت نیز از رفتارها و تجمعاتی که سلامتی آن ها را به خطر می‌اندازد، دوری کنند.

میرهادی با اشاره به آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری و شهرداری قم برای میزبانی از مردم در بوستان ها و در روز طبیعت خاطر نشان کرد: شهرداری مناطق هشت گانه و سازمان‌ هایی مانند آتش نشانی و  تخلفات شهری آمادگی کاملی برای خدمات رسانی در روز طبیعت دارند و برنامه ریزی های لازم نیز در این موضوع انجام شده است.

وی در عین حال شهروندان را به در خانه ماندن و عدم حضور در تجمع ها فراخواند و بیان کرد: ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی، ست های ورزشی و تندرستی و همچنین ست های بازی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم سپس سامانه 137 شهرداری را آماده دریافت پیشنهادها و نقطه نظرات شهروندان اعلام کرد و گفت سامانه 137 از ابتدای تعطیلات به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات شهروندان بوده است و این آمادگی  برای روز طبیعت نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcd990n.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما