قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم از آمادگی کامل نیرو‌های آتش‌نشان و استقرار خودرو‌های عملیاتی در روز طبیعت خبر داد.
استقرار آتش‌نشانی در بوستان‌های قم در روز طبیعت
استقرار آتش‌نشانی در بوستان‌های قم در روز طبیعت
به گزارش قم نیوز عباس جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با توجه به لغو ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان‌ها در روز طبیعت اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم در روز طبیعت جهت حفظ ایمنی شهروندان با تمام نیرو در حال آماده‌باش است.

او از حضور خودرو‌های آتش‌نشانی در بوستان‌ها خبر داد و افزود: در روز طبیعت خودرو‌های آتش‌نشانی در تمام بوستان‌ها ازجمله بوستان فدک، بنیادی، امام رضا، مهدی، هاشمی، علوی، غدیر و جمکران مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تمایل شهروندان به روشن کردن آتش تأکید کرد: با توجه به آموزش‌های داده‌شده به کارکنان فضای سبز و آمادگی عوامل شهرداری از شهروندان درخواست داریم فقط در مکان‌های مشخص‌شده از طرف عوامل فضای سبز آتش روشن کرده و در پایان حضور خود حتماً آتش را خاموش کنند.

او با توصیه به والدین برای مراقبت از کودکان تصریح کرد: شهروندانی که قصد حضور در مناطق طبیعی اطراف شهر رادارند حتماً از پارک و توقف در کنار پرتگاه‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و مراقب کودکان خود باشند.

جعفری یکی از بوستان‌های موردتوجه شهروندان را بوستان جوان دانست و با هشدار به شهروندان برای رعایت اصول ایمنی هنگام حضور در کنار این دریاچه مصنوعی گفت:امروز همچنین تیم امداد و نجات آبی و تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی در بوستان جوان مستقر هستند. 

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdciuqa3.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما