قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و ارتباطات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از برگزاری نشست روش تبلیغ مسئله غدیر و ولایت در قم خبر داد.
با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی نشست روش تبلیغ مسئله غدیر و ولایت در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا با اشاره به برگزاری نشست روش تبلیغ مسئله غدیر و ولایت اظهار کرد: این نشست زمینه‌ای فراهم می‌کند تا طلاب بتوانند معرفت عموم مردم را در زمینه مسئله غدیر و ولایت افزایش دهند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب در این نشست با مسئله غدیر و ولایت آشنا می‌شوند تا بتوانند در ایام دهه ولایت در قالب گروه‌های تبلیغی به آگاه‌سازی مردم بپردازند.

معاون فرهنگی و ارتباطات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث عنوان داشت: شرکت طلاب سطوح پایین در این دوره ضرورتی انکارناپذیر است تا بتوانند آشنایی و آگاهی کافی نسبت به مسئله ولایت کسب کنند.

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی تفسیر

وی با بیان اینکه نشست روش تبلیغ مسئله غدیر و ولایت مقدمه‌ای برای برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی تفسیر است، گفت: در این نشست از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره تربیت مربی تفسیر ثبت‌نام صورت می‌گیرد.

سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: نشر معارف قرآنی و حدیثی یکی از رسالت‌های موسسه دارالحدیث است بنابراین این موسسه با توجه به رسالت خود اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی تفسیر کرده است.

وی یادآور شد: طلاب دارای حداقل مدرک سطح یک حوزه می‌توانند با دریافت و تکمیل فرم ثبت‌نام از مدارس خود در دوره تربیت مربی تفسیر شرکت کنند.

معاون فرهنگی و ارتباطات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث تصریح کرد: به طلاب شرکت‌کننده در این دوره پس از قبولی در آزمون، گواهی پایان دوره از دانشگاه قرآن و حدیث اعطا می‌شود.

وی عنوان داشت: دوره تربیت مربی تفسیر پس از ماه محرم در قالب ۱۲ جلسه با حضور حجت الاسلام قرائتی برگزار می‌شود.

نشست روش تبلیغ مسئله غدیر و ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی هفتم آبان ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ در تالار علامه مجلسی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.oehfuqeimsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما