قم نيوز : قم نیوز: نهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در هفته نخست بهمن ماه امسال در قم برگزار می‌شود.
مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام بهمن ماه در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، بعد از برگزاری موفق هشت دوره گذشته با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کشتی، نهمین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در روزهای آغازین بهمن ماه سال جاری در قم برگزار ‌می شود.

از سوی فدراسیون کشتی میزبانی نهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) رسماً به هیئت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم اعلام شده و قم از هم اکنون باید آماده شود تا در وضعیت مناسبی از مهمانان خارجی و کشتی‌گیران داخلی شرکت‌کننده در این دوره پذیرایی کند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند و سرشناس کشتی فرنگی دنیا و همچنین برترین‌های کشتی فرنگی کشورمان که از نامداران کشتی آسیا و جهان محسوب می‌شوند، در تقویم فیلا به ثبت رسیده است.

هیئت کشتی استان قم در حالی از سوی فدراسیون کشتی برای این میزبانی انتخاب شده است که برای تعیین کشتی‌گیران شرکت‌کننده در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در بهمن ماه سال جاری، کشتی‌گیران مدعی کشور باید در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند.

همچنین فدراسیون کشتی کشورمان زمان برگزاری مسابقات انتخابی جام یادگار امام (ره) را نیز به زودی اعلام خواهد کرد و بدین ترتیب رقابت‌های انتخابی این تورنمنت با حضور تمام مدعیان شرکت‌کننده در جام یادگار امام برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه دیگر در خصوص این مسابقات این است که پیکارهای انتخابی نهمین دوره بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام نسبت به دوره قبل یک ماه زودتر برگزار می‌شود، ضمن اینکه نفرات برتر پیکارهای انتخابی با نظر مربیان تیم ملی جواز حضور در جام یادگار را کسب خواهند کرد و به همراه نفراتی که مربیان تیم ملی معرفی می‌کنند روزهای پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری در قم به رقابت می‌پردازند.

نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نگاه خاصی به این پیکارها دارد و اعضای تیم ملی برای شرکت در مسابقات مهم برون مرزی از این رقابت‌ها شناخته خواهند شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.y9yrak9nxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما