قم نيوز : رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم گفت: در حال حاضر حدود ۸ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده است.
قم نیازمند افتتاح مراکز بیشتری برای واکسیناسیون افراد است
قم نیازمند افتتاح مراکز بیشتری برای واکسیناسیون افراد است
به گزارش قم نیوز باقر محمودی رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با بیان اینکه با افتتاح اولین مرکز واکسیناسیون قم با هدف تسریع در امر واکسیناسیون گروه‌های هدف در میدان روح الله با ظرفیت واکسینه کردن بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در روز می‌توان به شهروندان خدمت رسانی کرد، گفت: در روز اول آغاز به کار این مرکز، حدود ۳۱۵ واکسن به افراد تزریق شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با اشاره به اینکه قم نیز نیازمند افتتاح مراکز بیشتری برای واکسیناسیون افراد است، افزود: در حال حاضر حدود ۸ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن به گروه‌های هدف شامل کادر درمان و بهداشت، سالمندان، جانبازان و معلولان، کارمندان خانه‌های سالمندان، معلولین و بیماران خاص در استان قم تزریق شده است.

محمودی با تاکید بر اینکه احتمالاً تا انتهای هفته واکسیناسیون گروه‌های هدف ذکر شده به پایان برسد و واکسیناسیون عمومی از سر گرفته شود، ادامه داد: واکسیناسیون عمومی از گروه‌های سنی بالا به گروه‌های سنی پایین در روز‌های آینده با هدف کاهش مبتلایان و قطع زنجیره انسانی آغاز خواهد شد.

 رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با بیان اینکه افرادی که از بیماران خاص هستند، نیازی به تشکیل پرونده در مرکز بهداشت ندارند، گفت: معاونت درمان با بررسی سوابق افراد، آن‌ها را برای دریافت واکسن به مکان‌های مورد نظر ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfm0d1.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما