قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌با اشاره به بازگشت به مذاکرات برجامی وین اعلام کرد: از آن جایی که ملت ایران تجربه تلخ برجام را از آمریکای خیانت‌کار و اروپای بدعهد در خاطره دارد، باید از فرسایشی شدن مذاکرات جلوگیری کرد.
واکنش جامعه مدرسین به مذاکرات برجامی در وین / ملت ایران تجربه تلخی ‌از آمریکای خیانتکار و اروپای بدعهد ‌دارند
واکنش جامعه مدرسین به مذاکرات برجامی در وین / ملت ایران تجربه تلخی ‌از آمریکای خیانتکار و اروپای بدعهد ‌دارند
به گزارش قم نیوز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت بازگشت به مذاکرات برجامی وین در بیانیه ای اعلام کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اقتدار جبهه مقاومت در عرصه میدانی و سردرگمی دشمن در مواجهه با استقامت ایران اسلامی را نتیجه هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» و اطاعت مسؤولان در این عرصه از اوامر ولی فقیه و حمایت‌های مردم همیشه در صحنه ارزیابی می‌کند، اکنون که سخن از بازگشت به مذاکرات برجامی است، نکاتی را جهت استحضار ملت شریف ایران و مسؤولان دست‌اندرکار مذاکرات یادآور می‌شویم:

1- تحریم‌هایی که از طرف اوباما یا ترامپ انجام شده به طور کامل (هسته‌ای و غیر هسته‌ای) باید رفع شود، چرا که این رهنمود رهبری و خواسته همه‌ی مردم است. بر این اساس تعهدات روی کاغذ هیچ ارزشی نداشته و هرگونه اقدام عملی از سوی گروه مذاکره کننده باید پس از راستی‌آزمایی صورت پذیرد.

2-از آن جایی که ملت ایران تجربه تلخ برجام را از آمریکای خیانت‌کار و اروپای بدعهد در خاطره دارد، باید از فرسایشی شدن مذاکرات جلوگیری کرد.

3- مسئولان محترم اجرایی کشور علاوه بر پیگیری رفع کامل تحریم‌های ظالمانه، راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها را بر اساس راهبرد اقتصاد مقاومتی دنبال کنند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید هاشم حسینی بوشهری

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchiinw.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما