سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 96335

موج جدید انتصاب‌ها در جودو قم

قم نيوز : رئیس جدید کمیته‌های استعدادیابی، قزاق کورس، انضباطی، کاتا، دفاع شخصی، فرهنگی و دبیر جدید شورای فنی هیات جودو قم در موج جدید انتصاب‌های این هیات ورزشی معرفی شدند.
موج جدید انتصاب‌ها در جودو قم
موج جدید انتصاب‌ها در جودو قم
به گزارش قم نیوز از زمان رای اعتماد مجمع انتخابات هیات جودو استان قم به قهرمان خوش‌نام کاتای ایران، آسیا و جهان یعنی محمدحسن سالاری و انتخاب وی به عنوان رئیس جدید هیات جودو قم، تغییرات وسیعی در این هیات آغاز شده و همچنان با انتصاب‌های جدید ادامه دارد.

رئیس هیات جودو استان قم در احکام جداگانه‌ای رئیس جدید کمیته‌های استعدادیابی، قزاق کورس، انضباطی، کاتا، دفاع شخصی، فرهنگی و دبیر جدید شورای فنی هیات را معرفی و منصوب کرد، در حالی که مسوولیت ریاست کمیته استعدادیابی به مهدی گائینی چهره‌ شناخته شده این رشته رسید.

مهدی گائینی حکم خود از سوی محمدحسن سالاری رئیس هیئت جودو استان قم به عنوان رئیس کمیته استعدادیابی هیات جودو را در حالی دریافت کرد که در خانواده این رشته موفق، از جودوکاران با اخلاق محسوب می‌شود و سابقه مدیریت رویدادها و ریاست کمیته برگزاری مسابقات و دبیری این هیات را نیز در کارنامه دارد.

بعد از اینکه آذر ماه سال ۱۳۹۸ نخستین مدال رسمی ایران در پیکارهای جهانی رشته قزاق کورس به میزبانی کشور قزاقستان در وزن ۱۰۰ کیلوگرم توسط احمد یزدان‌پناه به دست آمد، گویا این رشته قرار است در قم رونق بگیرد، به همین منظور حسین وکیلی به عنوان رئیس کمیته قزاق کورس هیات جودو استان قم معرفی شد.

حسین وکیلی با حکم محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو استان قم در شرایطی به عنوان رئیس کمیته قزاق کورس هیئت جودو استان منصوب شد که از مربیان فعال و اخلاق‌مدار این رشته در قم محسوب می‌شود و ریاست کمیته کوراش و قزاق کورس را پیش از این نیز در کارنامه داشته است.

در ادامه انتصاب‌های جدید هیات جودو قم ابوالفضل الهی‌متین رئیس کمیته انضباطی هیئت جودو استان قم شد، الهی‌متین از جودوکاران دانش آموخته رشته حقوق است و مسئولیت کمیته انضباطی هیئت جودو قم را در چند دوره بر عهده داشته است، ضمن اینکه امیرعباس فیروزی مربی جوان این رشته و از قهرمانان جودو قم دبیر شورای فنی هیئت جودو استان قم شد.

مجتبی اسماعیل‌پور قهرمان چند دوره مسابقات کاتای ایران که دبیری کمیته داوران را تجربه کرده و از داوران این رشته به شمار می‌رود رئیس کمیته کاتا هیات جودو قم شد، محمد صالحی‌فر یکی دیگر از جودوکاران فعال قم و دانش آموخته حوزه و دانشگاه است که با سابقه فعالیت‌های فرهنگی و اجرایی مسوولیت کمیته فرهنگی هیات جودو را بر عهده گرفت.

جلسه معارفه اعضای کمیته دفاع شخصی هیات جودو استان قم نیز با حضور محمدحسن سالاری و فخرالدین رضایی رئیس و دبیر هیات برگزار شد و در این جلسه بابائیان مسئول کمیته دفاع شخصی در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۰ و اهداف پیش‌روی این کمیته صحبت کرد و سالاری رئیس هیات جودو نیز در خصوص سیاستگذاری‌های جودو و جایگاه دفاع شخصی و همچنین زیر پوشش قرار گرفتن همه مربیان و باشگاه‌های دفاع شخصی نکاتی را بیان کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftmd1.w6dvmagiiw.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما