قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران قم مدت زمان برگزاری شب‌های قدر را حداکثر دو ساعت اعلام کرد.
برگزاری محدود شب‌های قدر/ عملکرد قم در مبارزه با کرونا مطلوب است
برگزاری محدود شب‌های قدر/ عملکرد قم در مبارزه با کرونا مطلوب است
به گزارش قم نیوز محسن اوروجی مدیرکل مدیریت بحران قم روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران، مدت زمان برگزاری شب‌های قدر را حداکثر دو ساعت اعلام کرد.

 اوروجی ادامه داد: طرح منع تردد شبانه در طول سه شب برگزاری مراسم شب‌های قدر اجرا نخواهد شد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران قم، برگزاری نماز عید سعید فطر طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا صرفا باید در فضای باز و با حضور محدود افراد برگزار شود.

در رعایت دستورالعمل‌ها با هیچ دستگاهی تعارف نداریم
بیژن سلیمانپور معاون استاندار قم، نیز در بخشی از این جلسه گفت: تقویت باور‌ها و جلب مشارکت‌های مردمی و سمن‌ها در رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت جدی در حال انجام است.

 معاون استاندار قم یادآور شد: تصمیمات استان در رابطه با مبارزه با کرونا تصمیم واحد و یکدستی است، اما به دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از مردم از طولانی شدن دوره مبارزه ناراضی هستند.

به گفته سلیمانپور، مجموعه مدیریت استان در حوزه رعایت و عمل به تصمیمات دانشگاه علوم پزشکی با هیچ دستگاهی تعارف ندارد و همه باید با حوزه بهداشت همکاری کنند.

معاون استاندار قم گفت: در اعمال محدودیت‌های کرونایی نباید هیچ مقایسه‌ای بین اقشار و اصناف مختلف صورت بگیرد، چراکه کارکرد هر گروه شغلی با گروه‌های دیگر متفاوت است و صرفا دستورالعمل‌های ابلاغی مورد توجه باشد.

وضعیت موجود رضایت‌بخش نیست
محمدرضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در ادامه این جلسه ابراز کرد: با وجود روند رو به رشد رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات دولتی، اما همچنان وضعیت موجود رضایت بخش نیست.

گروسی گفت: طی روز‌های گذشته تذکرات زیادی به ادارات کم توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا داده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم یادآورشد: طی هفته گذشته دستگاه‌های اجرایی تا ۸۵ درصد به مصوبه دورکاری کارکنان اداری استان پایبند بودند.

به گفته گروسی، ارائه خدمات غیرحضوری و ارزیابی دولت الکترونیک در استان قم طی هفته جاری به ۶۰ درصد رسیده است.

او اضافه کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان استانی باید ۳ خدمت پرمراجعه خود را بصورت غیرحضوری و از بستر دولت الکترونیک ارائه دهند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdfs0n.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما