پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 96378

پایان اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام در حوزه علمیه خواهران

قم نيوز : معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران استان قم مهلت ثبت نام برای پذیرش جدید حوزه علمیه خواهران استان قم را پایان اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: امکان ثبت نام هم به صورت غیرحضوری و هم به صورت حضوری وجود دارد.
پایان اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام در حوزه علمیه خواهران
پایان اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام در حوزه علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز زهره رنجبر آمار طلاب فعلی حوزه علمیه خواهران استان را حدود سه هزار نفر در همه مقاطع تحصیلی عنوان کرد و گفت: بیش از دو سوم این افراد در سطح دو تحصیلی (معادل کارشناسی) مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش جدید حوزه علمیه خواهران استان قم حدود ۸۰۰ نفر خواهد بود که حدود ۵۰۰ نفر از این تعداد در سطح دو تحصیلی پذیرش خواهند شد.

معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران استان قم ادامه داد: حوزه علمیه خواهران استان قم دارای ۱۴ مدرسه علمیه است که بانوان طلبه پس از پذیرش و گذراندن دروس عمومی می توانند در یکی از رشته های موجود به ادامه تحصیل در سطح دو حوزوی (معادل کارشناسی)، سطح سه حوزوی (معادل کارشناسی ارشد) و سطح چهار حوزوی (معادل دکتری) مشغول شوند.

رنجبر مهلت ثبت نام برای پذیرش جدید حوزه علمیه خواهران استان قم را پایان اردیبهشت ماه دانست و بیان کرد: امکان ثبت نام هم به صورت غیرحضوری و هم به صورت حضوری وجود دارد، ضمن آن که اطلاع رسانی های لازم درباره تاریخ برگزاری آزمون نیز انجام خواهد شد و این آزمون بر اساس شرایط کرونایی، به یکی از دو شیوه حضوری و یا غیرحضوری برنامه ریزی و برگزار می شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc41qo.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما