پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 96389

بهره‌مندی روستائیان بخش جعفرآباد از خدمات کاروان سلامت

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از بهره‌مندی ۱۲۰ تن از روستائیان بخش جعفرآباد از خدمات کاروان سلامت هلال احمر قم خبر داد.
بهره‌مندی روستائیان بخش جعفرآباد از خدمات کاروان سلامت
بهره‌مندی روستائیان بخش جعفرآباد از خدمات کاروان سلامت
به گزارش قم نیوز محمدرضا بهرامی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) کاروان سلامت هلال احمر استان قم با هدف ارائه خدمات درمانی، حمایتی و فرهنگی به روستاهای الویرآباد و نورآباد بخش جعفرآباد اعزام شد.

وی افزود: این کاروان به همت معاونت های امور داوطلبان و درمان و توانبخشی و مشارکت داوطلبان و خیرین و پرسنل این جمعیت برگزار شد.

بهرامی ادامه داد: در این کاروان سلامت پزشکان متخصص اعم از اطفال و زنان و زایمان، پزشکان عمومی و پرستاران جهت ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران نیازمند روستاهای بخش جعفرآباد حضور داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه ۱۲۰ تن از روستاییان این بخش به صورت رایگان ویزیت شدند و همچنین داروهای خاص نیز در اختیار بیماران نیازمند قرا گرفت، اظهار کرد: ویزیت منزل بیمارانی که توانایی حضور در مراکز درمانی نداشتند، اهدای سبدهای معیشتی به خانواده های نیازمند و همچنین فعالیت های فرهنگی از جمله خدمات دیگر این کاروان سلامت بود.

انتهای پیام/2258
https://qomnews.ir/vdceox8o.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما