دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 96499

باباخانی دبیر جدید هیئت ووشو قم شد / 4 انتصاب جدید در سبک‌های ووشو

قم نيوز : هیئت ووشو استان قم به دنبال معرفی دبیر جدید و مسوولان جدید سبک‌های لی چوآن، خوا چوآن، شائولین چوآن و کوراش دستخوش چند تغییر و تحول شد.
باباخانی دبیر جدید هیات ووشو قم شد / 4 انتصاب جدید در سبک‌های ووشو
باباخانی دبیر جدید هیات ووشو قم شد / 4 انتصاب جدید در سبک‌های ووشو
به گزارش قم نیوز در حالی که ریاست هیئت ووشو استان قم را جواد محمدزاده از چهره‌های شناخته شده این رشته و رشته‌های رزمی بر عهده دارد، شروع سال 1400 در این هیئت ورزشی با یک تغییر در کادر هیئت و معرفی مسوولان جدید سه سبک از سبک‌های زیر مجموعه این هیات ورزشی مدال‌آور همراه بود.

محمدزاده که اسفند ماه سال 1396 با حداکثر آراء اعضای مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم رئیس این هیئت ورزشی شد، در سال آخر از دوره چهار ساله ریاست خود در پست دبیری این هیئت ورزشی تغییر ایجاد کرد و با رفتن سجاد خورشیدی از این مسوولیت، اکبر باباخانی به جای وی دبیر هیئت ووشو قم شد.

برای این منظور مراسم تودیع و معارفه برگزار شد و با قدردانی از زحمات سجاد خورشیدی یکی از نیروهای جوان و آینده‌دار این رشته، ابلاغ اکبر باباخانی به عنوان دبیر جدید هیئت ووشو قم به وی اعطا شد، در حالی که باباخانی همزمان مسوول جدید بخش کوراش هیئت ووشو قم نیز محسوب می‌شود.

به منظور معرفی مسوولان جدید چند سبک فعال ووشو در قم، جلسه شورای فنی هیئت ووشو در دفتر این هیئت ورزشی واقع در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و بر این اساس، استاد محمدعلی کریمی در سبک لی چوآن، استاد حامد خواجه‌وند در سبک خوا چوآن، استاد حجت رضایی در سبک شائولین چوآن و استاد اکبر باباخانی در کوراش مسوولیت گرفتند.

اکبر باباخانی دبیر جدید هیئت ووشو قم در خصوص این انتخاب گفت: ابتدا بر خود لازم می‌دانم بار دیگر از حسن نظر رئیس هیئت ووشو و همچنین اعتماد اعضای کمیته فنی هئیت ووشو استان قم و جامعه ووشو تشکر کنم که در این سال‌ها با پشتکار و همت والای خود جایگاه این رشته را بسیار ارتقاء داده‌ و دستاوردهای بی‌شماری کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پس از کسب اعتماد این دوستان، وظیفه و تکلیف سنگین مسوولیت در حوزه ورزش را بیش از هر زمان بر دوش خود احساس می‌کنم و خود را مسوول به پاسخگویی در برابر مطالبات بر حق تمام فعالان این حوزه می‌دانم، از خداوند منان هم خواستارم تا اراده‌ام را برای خدمت، هر روز بیش از گذشته استوارتر کند و از هیچ تلاشی در این حوزه فروگذار نخواهم بود تا بتوانم پاسخ مناسبی به این اعتماد بزرگ بدهم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgyt9y.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما