چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 96893

فرایند انتخابات شورای شهر قم و تعیین مناطق چهارگانه انجام‌شده است

قم نيوز : فرماندار قم گفت: فرایند انتخابات شورای شهر قم از قبیل چینش صندوق‌ها و نیرو و تعیین مناطق چهارگانه انجام‌شده است و تا امروز نمایندگان فرماندار انتخاب می‌شوند.
فرایند انتخابات شورای شهر قم و تعیین مناطق چهارگانه انجام‌شده است
فرایند انتخابات شورای شهر قم و تعیین مناطق چهارگانه انجام‌شده است
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خردادماه اظهار داشت: انتخابات شورای شهر در مرحله دریافت شکایت است و در شهرهای بالای دویست هزار نفر افرادی که رد صلاحیت شدند به شکایات آن‌ها رسیدگی می‌شود.

وی افزود: فرایندهای انتخابات شورای شهر از قبیل چینش صندوق‌ها و نیرو و تعیین مناطق چهارگانه انجام‌شده است و تا امروز نمایندگان فرماندار انتخاب می‌شوند.

فرماندار قم بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط انتخابات در ایام کرونا برگزار می‌شود تلاش می‌شود عوامل اجرایی و نظارتی که پای صندوق‌های رای حضور دارند ازنظر سلامت بهداشتی مورد تائید شبکه بهداشت قرار بگیرند و پیش از حضور بر سر صندوق‌های رای تست بدهند تا از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل شود.

حیدری با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری در قم بیان کرد: در  آخرین روزهای رسیدگی به داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری قرار داریم و امتحان برگزارشده است و در انتظار لیست نهایی مرحله نخست هستیم و کسانی که رد صلاحیت شده‌اند یک مرحله فرصت دارند تا به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور باید نامزدهای تائید صلاحیت شده انتخابات خبرگان رهبری را اعلام کند چون در انتخابات گذشته مشکلاتی به وجود آمد برخی از استدلال‌ها از اعلام  افراد توسط ثبت‌احوال و معاون سیاسی وزارت کشور بود و مغایرتی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcexv8o.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما