چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 96895

همبستگی امت اسلام با فلسطین نویدبخش پیروزی مقاومت است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز فلسطین شاهد وحشیانه‌ترین جنایات تاریخ است، گفت: انسجام و همبستگی امت اسلام با ملت فلسطین بشارت پیروزی جبهه مقاومت و نابودی استکبار جهانی را می‌دهد.
همبستگی امت اسلام با فلسطین نویدبخش پیروزی مقاومت است
همبستگی امت اسلام با فلسطین نویدبخش پیروزی مقاومت است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در گفت و گویی افزود: این روزها شاهد هستیم که استکبار با تمام قوا در برابر اسلام و فلسطین ایستاده و هر جنایت متصور را انجام می دهد.

رییس دانشگاه قم با بیان اینکه انواع و اقسام جنایت که در طول تاریخ مشاهده شده، امروز بر سر مردم مظلوم فلسطین انجام می دهند، ادامه داد: کشتن انسان های بیگناه، کودکان، بانوان، بستن آب و تخریب مسیر بیمارستان تنها بخشی از جنایاتی است که این روزها در فلسطین رخ می دهد و اسرائیل جنایتکار انواع جنایات که به تصور شیطانی او می آید را عملی می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فلسطین که روزی با دست خالی و سنگ در مقابل دشمن می‌ایستاد امروز با موشک از خود دفاع می کند و جواب متجاوز را می دهد، افزود: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج و همبستگی تمام گروه های مقاومت در برابر تجاوز دشمن، رهنمودی بسیار راهگشا در تقویت هم بستگی در فلسطین بود و انسجامی که در امت اسلامی و حتی جوامع غیراسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تقویت شده امیدبخش است.

وی اظهار کرد: این انسجام و همبستگی ضربه نهایی را بر پیکر استکبار وارد می کند و زمینه ساز ظهور می شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgn79y.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما